Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Scotty__ schreef:toen ze op de Ic lag hebben ze ook bloedmonsters genomen, hier hebben ze Heroïne gevonden
barbara1970 schreef:sokje87 schreef:Ik doelde op dat onderzoek.Dan had ik toch gelijk als ik zeg dat het bij de meest gevaarlijkste/verslavendste drugs hoort?
Natuurlijk is het niet te vergelijken met heroine, maar verslavend is het zeer zeker wel.
En tja over heroine gesproken. mijn broertje vertelde me dat junks liever geen heroine gebruiken maar een of ander aftreksel van cocaine. Dat stoppen ze in een waterpijp en noemen ze beesen of zoiets. Maar omdat het ontzettend duur is nemen ze dan maar genoegen met heroine.
Ze moeten stoppen met die koffieshops belachelijk dat je hier gewoon wiet kan kopen, tenslotte mag je die rommel ook niet zelf maken toch. En ja dan kommen ze met slappe smoesjes ja maar dan krijg je straat dealers nou hoe zit het dan met pillen coke en nog erger, ook maar legaliseren dan.
Maar ja zolang wiet export produkt nummer1 is in Nederland kijken ze wel uit het te stoppen tenslotte komt er mega veel belatingen binnen in de staatskas dankzij de zelf kwekers in Nederland.
Voor het oog van de EU rollen ze af en toe een kweker op en zetten ze die met veel bombarie uit hun huisvandaan, zo van kijk ons eens zie je wel dat we het wel aanpakken. Leg me dan eens uit waarom wel growshops en coffeeshopsa toestaan.
Ieder weldenkend mens wet toch dat dat wel heel erg vreemd is.
Gelukkig zijn ze in het buitenland wel op de hoogte van het dubbele beleid in Nederland, ze noemen ons niet voor niets bananenrepubliek
Sorry voor mijn heftige antwoord en meschien niets met je vraag te maken, maar mijn pleegbroertje begon met een jointje, kwam in coffeshops drugsgebruikers tegen en de rest weet je.
Als je nooit drugs gebruikt zal je ook nooit met dat soort mensen in aanraking komen en is de kans dat je verslaafd raakt ook een stuk kleiner
pharagirlke schreef:Wafel; Het begint met een joint en waar eindigt het? En ja hoor, er zullen er vast zijn die het houden bij een joint, maar er zijn er veel te veel die dat niet doen!
Wafel schreef:Somebitch schreef:ALs je het dan ook beter had geschreven had ik het gesnapt.
Somebitch schreef:Ik vind het eigenlijk een domme reden: "Je moet alles een keer geprobeert hebben"
Ga je dan ook spuiten? Tja, dat moet je dan toch ook proberen?
susie1981 schreef:Ik heb 2 keer een pilletje gehad, geen idee wat het was
De eerste keer heb ik er niets van vernomen.
De tweede keer was het een leuke ervaring.
Ik zag allemaal leuke dingen in een tafel met spikkeltjes
Verder daarna niet weer gebruikt, ik heb het ook niet nodig.
Maar je moet alles toch een keer hebben gedaan (vind ik) en daar hoorde drugs ook bij.
Somebitch schreef:Het was ook niet alleen op jou gericht hoor maar toevallig kwam jij ermee maar ik bedoel in het algemeen.
Want zo vat ik het dan meestal op je moet alles geprobeert hebben (dus blowen, slikken, snuiven, spuiten).
Oke dit bedoelde jij echter niet dat wist ik niet.
Somebitch schreef:@Hierboven:
Dat van die 14-jarige en roken, alcohol is volgens mij gewoon stoer doenerij.. Iedereen rookt dus waarom wij niet? Iedereen gaat uit en drinkt dus waarom wij niet?
Echter ben ik zelf 1x in mijn leven zat geweest en nu drink ik eigenlijk bijna nooit meer..