Nou achter mij ligt wederom mijn vriend. Weer door hooikoorst. Hij heeft medicijnen van de huisarts die niet meer werken, heeft nu wat van de tuinen zijn ook pilletjes helpen ook haast niet meer... Echt vervelend.. Rode jeukende ogen, niezen, kriebels in zijn keel.. .Vind het echt zielig om hem zo te zien.. En het enige wat ik kan doen is hem koude doekjes geven voor op zijn ogen....
Ik heb het al eerder neergezet dat ik een medinose had gekocht, maar ik gebruik m nog steeds en dat bevalt nog steeds heel goed! Ik heb normaal echt giga last van hooikoorts, lig normaal vaak met mooi weer elke middag een tijd op bed omdat het anders echt niet meer gaat, maar nu nog niet 1 keer!
Heb er nog wel wat last van, vooral snachts dat mijn ogen zo jeuken, heb mijn bril (ipv lenzen) ook vaker op, maar het is zo'n stuk minder dan normaal, af en toe gebruik ik er nog neusspray en oogdruppels bij, maar ik kan nu gewoon lekker bezig zijn.. Vooral omdat ik helemaal in de paarden werk erg prettig! Dus ik denk voor de mensen die er echt heel veel last van hebben dat die medinose een uitkomst kan zijn...
Jep, nog een met hooikoorts Ik heb er echt superveel last van , ik neem Xyzall en heb ook nog oogdruppels en zo'n neusspray. Die oogdruppels helpen wel heel goed tegen de jeuk enzo ,maar na een tijd komt die jeuk terug. Mijn xyzall helpt wel redelijk, maar heb de indruk dat het aan het verminderen is. Ik kuis gewoon mijn kamer ook megaveel voor het stof en als het warm is en kheb dr last van ,dan probeer ik zoveel mogelijk binnen te blijven ...
Iemand die ik ken heeft nu iets gekocht tegen haar hooikoorts , tis net een bakje die je rond je nek moet dragen , en dat beschermd zogezegt je hoofd tegen je allergie via stralen. Ze zei dat et 250euro koste , maar dat het wel hielp...
Ik heb er vandaag enorm veel last van, ben heel duf, heb nergens energie voor. Kan alleen maar op bed liggen. Ik word er heel moe van, gebruik nu Xyzall en oog/neus druppels en zuig Strepsils.
Ik heb altijd een zonnebril op als ik buiten ben. Zo'n hele grote. Iedereen maakt me voor gek uit, maar het helpt dus wel!! Ik heb helemaal geen kriebels in mijn ogen!!
Ik heb ook nog telfast gebruikt maar dat werkte na een tijd niet meer , nu dus xyzall en werkt wel goed. Ik merk het verschil als ik het neem of niet neem . Maar meestal kom ik snachts wakker en heb ik nog zuigtabletjes voor als ik last heb van m'n keel. Weet niet precies hoe het noemt zou eens moeten kijken maar het helpt