Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miss87 schreef:Ik ben 24 Oktober aan de beurt voor een kijkoperatie. Ben 4 maanden geleden van m'n paard gevallen, hebben ze een mri gemaakt enzo, 4 weken met krukken en een spalk om mijn been gelopen. M'n binnenste knieband was flink opgerekt en er zat een kneuzing in het bot, de meniscus aan de buitenkant van de knie was op de ene scan wel goed maar op de andere niet. Nu hebben ze na 4 maanden er flink last van te hebben gehad eindelijk bedacht dat ze toch maar eens gaan kijken of die meniscus kapot is en als dat zo is gaan ze dat meteen even aanpakken. Operatie is pas om kwart voor 3, en dan moet ik vanaf 12 uur 's nachts nuchter blijven, ik denk dat ik dan geen narcose meer nodig heb omdat ik al omval van de honger!
Gelukkig is dat van mij niet zo erg als alle andere dingen die ik hier lees.. Heeft iemand van jullie ervaring met een ruggeprik? Bij mijn moeder is het namelijk 2 keer mis gegaan dus ik zie het nog niet zo zitten!
Kylyco schreef:@liesjuhh: ik dacht dat je hechtingen op zouden lossen?
Ik ben in ieder geval weer thuis. De operatie ging voorspoedig. om 9.30 de o.k. op en om 11.30 de uitslaapkamer op. Ik heb toen direct met de orthopeed gepraat. Ik weet er alleen niks meer vanaf. een andere arts is in de middag geweest. Maar ik was zo ontzettend moe en als ik mijn ogen open had direct misselijk en draaierig, dat kijken niet echt wou. Maar ik had wel begrepen dat mijn arm zes week tegen mijn lichaam aanzit. En daarna pas fysio. Het duurt dus wat langer dan verwacht. De rest van de middag en avond was ik beroerd. Pas om 23.00 voelde ik me wat beter worden. Ik heb gisteren zelf in totaal een half glaasje water gedronken. Gelukkig had ik wel infuus want er kwam geregeld vocht uit(aan de bovenkant) :S
Dus nu is het afwachten hoe het verder gaat.