Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Tita jouw opmerkingen kunnen echt niet hoor. Waarom mag iemand die te mager is en moeite heeft om aan te komen zich niet ergeren aan lompe uitspraken van mensen. Het heeft absoluut ook een hoop nadelen hoor.
Ik ben bijvoorbeeld iemand die met de beste wil van de wereld er niets aan krijgt en onbeperkt kunnen eten is leuk. Je verplicht de hele dag moeten volproppen is dat toch echt niet hoor.
tita schreef:Ik probeer af tevallen en het lukt dus echt niet maar goed dat terzijde
CarpeDiem schreef:Tita: alles met té is niet goed..
heb je een ziekte ofzo dan waardoor je niet kunt afvallen?
tita schreef:Ik vind deze topic ergens bekrompen beetje zielig doen als je mager of dun bent.
Je kunt beter te dun zijn dan te dik
Shalbo schreef:CarpeDiem schreef:Tita: alles met té is niet goed..
heb je een ziekte ofzo dan waardoor je niet kunt afvallen?
Je hebt geen ziekte nodig om moeite te hebben met afvallen, hoor
tita schreef:Ik vind deze topic ergens bekrompen beetje zielig doen als je mager of dun bent.
Je kunt beter te dun zijn dan te dik
Shalbo schreef:In onze huidige maatschappij zijn we weliswaar allemaal wat te flink (de meeste dan), en schreeuwen we om het hardst dat we dat mooi vinden en dat het prima is. Maar EIGENLIJK is het gewoon nog steeds niet geaccepteerd, hoor! Wanneer je een dikke vrouw ziet zul je snel geneigd zijn om te denken "dat is ze zelf schuld", terwijl je weet dat een dun iemand er niets aan kan doen! En dat maakt het grote verschil vind ik! Het dik zijn wordt gewoon meer geaccosieerd met negatief dan dunner zijn.
En opmerkingen als "een man wilt toch alleen maar iets wat hij ook kan vastpakken", is puur uit zelfbescherming hoor
meisje333 schreef:@eilleen333: ik heb ook een lage bloeddruk en soms bloedarmoede. Ik let er wel op dat ik extra zout eet en voor bloedarmoede kan je bij de drogist ijzerpillen halen. Je kan het eens proberen. Vooral ijzer nemen tijdens je menstruatie kan wel helpen.