Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
avanoort schreef:Goedemorgen "lotgenoten",
TS hier!
Jeetje, ik heb heel wat los gemaakt met het openen van dit topic. Mijn inbox was vol met berichtjes van mensen die dit probleem ook kennen, ik ga niet iedereen antwoorden, want volgens mij ben ik dan twee uur bezig!
Zoals al eerder gezegd heb ik gisteren met VSM gebeld om te vragen wat de homeopatische mogelijkheden zijn. Ze gaan me een lijst met info toesturen per post.
Daarnaast ben ik weer begonnen met de "vrouwenvitaminepil" van Davitamon, daar zit Teunisbloemolie in wat ondersteunend is voor de hormoonhuishouding.
Ik hoor veel mensen over MG 30, zijn er ook mensen met deze klachten die Mercilon gebruiken?
Pellie schreef:(arno, weet je zeker dat je een man bent?)
1natascha schreef:Blijf dit topic ff volgen, heb het zelfde maar zit al 8 jaar aan dezelfde pil DIANE en deze is vrij sterk toen die tijd voor gescheven omdat ik veel last van acne had heeft wonderen verricht. maar heb idd hetzelfde probleem maar wil ook niet stoppen met de pil, ik heb weleens gehoord dat je na zoveel jaar ook ff moet stoppen!??
Wendy schreef:@arno: ja, maar je weet net zo goed als ik dat veel mensen eigenlijk helemaal niet van duidelijkheid houden. Jij kunt daar tegen, mijn eigen vriend kan daar tegen, maar een hoop niet hoor.
Het is ook lastig om kritiek op je seksuele prestaties als niet-persoonlijk op te vatten denk ik.
Als je soms al leest hoeveel mensen er niet over durven te praten, denk ik dat dit nog weleens het probleem kan zijn.
@shcmarathon: misschien eens proberen zonder alcohol?
Naatus schreef:met het eten van chocolade kun je je libido verhogen
Neusspray moet libido vrouwen verhogen
een eenvoudige champignon met verse bieslook kan je libido verhogen
Wie wil?
avanoort schreef:Ik voel me dus niet fit als ik em niet neem, in de stopweek zeg maar.
Bienotje schreef:avanoort schreef:Ik voel me dus niet fit als ik em niet neem, in de stopweek zeg maar.
Andere reden denk ik, sowieso hebben volgens mij alle vrouwen dat in die week (stopweek of ´natuurlijk´) ze minder in hun vel zitten.