De genezende kracht van edelstenen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wendy15

Re: De genezende kracht van edelstenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 20:12

Ik heb niet het hele topic doorgelezen Bloos

Maar ik ben de laatste tijd erg moe (eigenlijk al een half jaar ofzo). Weet niet of het komt doordat ik wat ziekjes ben of omdat ik gewoon niet lekker in mn vel zit. Maar vroeg me af of het misschien goed is om een bepaalde steen een poosje bij me te dragen? Bloos Weet niet of het van belang is maar ik ben een steenbok

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 21:17

Wat je bij je kan dragen is een buisje met ozaliet zout,ik weet alleen niet waar ze dat in jou buurt verkopen.Ik heb voor mijn dochter iets gehaakt en daar zit het in en hangt om haar nek.Ik denk ook dat je weerstand te laag is,is er op dit moment iets in je leven waar je geen weestand tegen bied of kan bieden.Een situatie waar je moe van wordt?

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 21:20

Ik ben een hele poos ongelukkig geweest in de relatie met m'n ex. Dat is nu net sinds 2/3 maanden over, maar merk toch wel dat ik er nog steeds moeite mee heb. Mis 'm, maar weet ook dat ik niet gelukkig van hem wordt. Vind het echt verschrikkelijk, maar als ik een dag gewerkt heb ben ik echt kapot en kost het me zoveel moeite om nog de energie op te brengen om naar mn paard te gaan of wat dan ook te doen. Dacht het patroon wel te kunnen doorbreken door weer leuke dingen te gaan doen en sporten enzo. Maar het lukt me gewoon niet

Lest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 21:43

Ik heb een tijdje bergkristal gedragen. Dit had ik gekregen om me af te kunnen sluiten. Het heeft bij mij wel gewerkt, al moet ik zeggen dat ik nooit zeker weet wat de oorzaak is van een verbetering. Maar naast de werking was het ook gewoon een mooi sieraad.
Bij mij had het haakje losgelaten, dat zou ook betekenen dat hij was uitgewerkt.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 23:01

Wendy15 schreef:
Ik ben een hele poos ongelukkig geweest in de relatie met m'n ex. Dat is nu net sinds 2/3 maanden over, maar merk toch wel dat ik er nog steeds moeite mee heb. Mis 'm, maar weet ook dat ik niet gelukkig van hem wordt. Vind het echt verschrikkelijk, maar als ik een dag gewerkt heb ben ik echt kapot en kost het me zoveel moeite om nog de energie op te brengen om naar mn paard te gaan of wat dan ook te doen. Dacht het patroon wel te kunnen doorbreken door weer leuke dingen te gaan doen en sporten enzo. Maar het lukt me gewoon niet

inderdaad, voor loslaten kun je vast wel een geschikte steen vinden en je energie opvijzelen Ach gut
er staat wel een link in mijn profiel, zij meten ook stenen per foto (post) aan. Ja

gam vrat laatst de chrysocolla van mijn ketting, die bleek idd ook niet meer nodig te zijn.
ik loop nu rond met 3 citrientjes (ben idd wat somber), 1 labradorier en een heliotroop.

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 23:11

Hallo, ik heb niet het hele topic gelezen, maar ook ik heb vroeger een steen gehad aan een hangertje. Het was een rond bruin steentje, met gouden spikkels erin. Het was tegen mijn hooikoorts. Ik ben hem toen kwijt geraakt, en heb helaas nooit meer er iets mee gedaan. (met kristallen)

Nu de laatste tijd, merk ik dat er een en ander aan negativiteid om mij heen hangt. Ben heel veel chagrijnig, heb weer veel hoofdpijn, slaap weinig, last van mijn spieren en gewrichten, ben vaak duizelig/heb weinig evenwicht enz enz.

Zou hier voor een bepaalde steen zijn, of zal ik me dan volledig vol moeten hangen met steentjes. Ik hoop dat iemand mij kan helpen,

xx Sam

JuulenJulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 23:12

Een vraagje, bijvoorbeeld deze steen;
ROSEKWARTS
liefde, migraine, vriendschap, vrede.

Wat is dan het doel van deze steen?

JuulenJulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 23:14

samantha21 schreef:
Hallo, ik heb niet het hele topic gelezen, maar ook ik heb vroeger een steen gehad aan een hangertje. Het was een rond bruin steentje, met gouden spikkels erin. Het was tegen mijn hooikoorts. Ik ben hem toen kwijt geraakt, en heb helaas nooit meer er iets mee gedaan. (met kristallen)

Nu de laatste tijd, merk ik dat er een en ander aan negativiteid om mij heen hangt. Ben heel veel chagrijnig, heb weer veel hoofdpijn, slaap weinig, last van mijn spieren en gewrichten, ben vaak duizelig/heb weinig evenwicht enz enz.

Zou hier voor een bepaalde steen zijn, of zal ik me dan volledig vol moeten hangen met steentjes. Ik hoop dat iemand mij kan helpen,

xx Sam

Nanda schreef:

Knipoog

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 23:28

Is idd een goede, ga ook eens neuzen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 19:36

Een kennis van mij heeft laatst ook uitgependelt voor
me welke stenen ik moet dragen, ik heb nu Heliotroop,
Labradoriet, Robijn en Malachiet om m'n nek hangen. Lachen

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 13:05

Hmm ik heb ooit al es gereageerd heir geloof ik Lachen

Ik heb heel lang een bergkristal gehad, heb ik nu nog steeds, die hielpen tegen mijn hoofdpijn. Nu heb ik van een vriendin een amethyste gekregen, die moet ervoor zorgen dat ik beter slaap enzo, en ook weer tegen hoofdpijn. Ik ben heel erg fan van edelstenen! het is wonderbaarlijk dat de natuur het zo heeft kunnen maken Lachen