Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
iefke schreef:Ik heb ADHD, maar de zichtbare hyperactiviteit is ondertussen afgenomen
Ninah schreef:Ik kan ook erg slecht naar bed gaan. Mijn ouders werden er vroeger gek van en nu mijn vriend. 's Ochtends maakt dat het weer moeilijker natuurlijk, waardoor ik me voorneem om 's avonds op tijd naar bed te gaan. En toch lukt dat dan weer niet.
Faux schreef:Bij ADD is het wel zo dat je al die punten constant heb hé.. dus niet dat je sóms dit of sóms ook wel eens last hebt van dat..Iedereen herkent zich wel enigszins in de meeste punten..
marije86 schreef:Ninah schreef:Ik kan ook erg slecht naar bed gaan. Mijn ouders werden er vroeger gek van en nu mijn vriend. 's Ochtends maakt dat het weer moeilijker natuurlijk, waardoor ik me voorneem om 's avonds op tijd naar bed te gaan. En toch lukt dat dan weer niet.
heb ik ook en niet in slaap kunnen komen omdat mijn gedachten maar door gaan....
Cheveyo schreef:Heb de vragenlijst gedaan 94 van de 100. Zelf heb ik de manier gevonden om te slapen inmiddels. Laat naar bed en dan vooral tv aan op net niet verstaanbaar volume en dan op sleeptime. Val na 3 kwartier in slaap
Cheveyo schreef:Heb de vragenlijst gedaan 94 van de 100. Zelf heb ik de manier gevonden om te slapen inmiddels. Laat naar bed en dan vooral tv aan op net niet verstaanbaar volume en dan op sleeptime. Val na 3 kwartier in slaap
Cheveyo schreef:Hier ook eigenlijk altijd rond die tijd. Vaak kijk ik animal planet bijvoorbeeld, wel blijven kijken tot je ogen bijna dichtvallen. Als ik voel dat ik bijna ga slapen maar dat de sleeptimer nog niet zo ver is dan knal ik hem zelf uit.
PintoNatal schreef:ben nu nog lang niet moe...