Geen eind in zicht.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PintoNatal

Re: Geen eind in zicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 19:50

Kana schreef:
Nouja opluchten.

Dat word 1 grote rel en depressie. voor de mam en omgeving. Dat gaat echt HEEL veel drama geven. Logisch natuurlijk. Maar ik heb al een beetje beschreven hoe nutts die famillie is van hem. Maar het is nodig denk ik voor zijn eigen rust. Lachen

ja ik bedoelde eigenlijk wel beetje voor zijn rust.. ja in het begin zal het idd rel worden.. maar hoop dat er later over gepraat kan worden normaal.. doro zijn familie dan

Avanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 15:18

wat ga je hier goed mee om... vind het wel een beetje apart dat hij na 1 dag alweer weg mocht... meestal moet je toch even blijven voor observatie.... maar idg heel veel sterkte de komende tijd voor jou en voor hem.... we hopen maar op het beste.... strekte!

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 18:01

Avanti_haf schreef:
wat ga je hier goed mee om... vind het wel een beetje apart dat hij na 1 dag alweer weg mocht... meestal moet je toch even blijven voor observatie.... maar idg heel veel sterkte de komende tijd voor jou en voor hem.... we hopen maar op het beste.... strekte!

Ik vond het ook erg apart en scheef. Ik ben ook erg boos geweest maar dat helpt toch niet. Die jongen is een gevaar voorzichzelf en hun moeten dat ook zien hij heeft een kras op zijn pols!! Maargoed verder kon ik daar ook niks aan doen..

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 18:37

Wat goed dat je een beetje afstand hebt genomen, je moet er zelf niet ook aan onderdoor gaan.
Gelukkig gaat de neuroloog wat meer test doen, volgens mij is er inderdaad iets fysieks niet in orde.
Heel veel sterkte voor de komende tijd Ach gut

Avanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 21:06

blijft vreemd.... dat ze hem zo snel alweer op straat zetten... hoe slaan de medicijnen aan? en welk medicijn heeft hij gekregen?? trouwens wel lastig dat je hem nu toch noodgedwongen op school moet zien.... zo blijf je er toch mee bezig.. je kunt hem moeilijk compleet negeren.... heb je zelf al wat hulp in huis gehaald??? groetjes Rianne

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 21:50

Gosh meid, ik lees het net pas, en krijg er helemaal kippevel van.
Wat ben jij door een hel gegaan! Wel vind ik het erg fout dat er niet eerder ingegrepen is door de medische wereld, dit is verre van normaal! Wie weet wat er had kunnen gebeuren in zo'n aanval.

Lieve meid, blijf je wel aan jezelf denken? vind dat je al heel erg ver bent gegaan, wat bewonderingswaardig is, maar imo ook risicovol. Hij staat nou onder (goede) begeleiding hoop ik, en ik hoop zo dat jij nou ook aan je rust toe komt. Groot gelijk dat je bent uitgevallen, ze mogen er niet zomaar van uitgaan dat jij het wel even oplost.

Hele dikke knuffel voor je, PB staat voor je open! Ach gut

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 09:38

Idd wel vreemd dat ie zo snel al weer op straat staat.

Hoe is t nu?

Genee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 21:13

Kaan. Je weet precies wat ik vind & denk en daarom is reageren misschien wat nutteloos. Anyway, ik volg dit topic gewoon enzo. Inderdaad raar dat hij nu alweer weg mag?.. Scheve mond
Weten zijn vrienden het trouwens?

Nogmaals, heeeel veel succes jullie he. Ik heb echt bewondering voor je Lovers

Demone

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 08:27

Ben blij dat die medicijnen aan slaan!
Je moet idd wel wat tijd voor jezelf nemen, en hij ook.
Hoop dat het snel weer beter gaat dit duurt al zo lang..

dootjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 23:28

gelukkig halisioneert hij niet meer

EnelyaT

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 18:53

Hoe gaat het nu meid?
Echt een drama zeg! Gaat het met jou al wat beter, dingen al wat meer op orde?
En met je vriend, hoe gaat het nu met hem?
Ik hoop dat alles goed gaat!!

vauban

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 19:46

wat een verschrikkelijk verhaal! ik heb net als velen hier ook het idee dat hij bezeten is... volgens mij is daar wel wat aan te doen! (pas op voor oplichters!)
alleen kan ik je wel advizeren er zelf niet achter aan te gaan maar dit over te laten aan de ouders van de jongen.

veel succes! en kom een beetje tot jezelf, ga lekker wat leuks doen met vriendinnen ofzo!

groetjes!

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 20:12

Wat een verhaal zeg!
Heb de hele eerste pagina en nog een pagina doorgelezen maar nu worden mn ogen een beetje moe van het vele lezen.

Is het al duidelijk aan wat hij leid of niet?

Heel veel stertke met dit alles! Het lijkt me érg zwaar! Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 23:38

Tjees wat een verhaal Kana. Scheve mond
Ik moet zeggen dat ik echt bewondering voor je heb, wat doe jij vreselijk je best voor hem.
Hij boft maar met je... ik betwijfel of veel anderen zover gegaan zouden zijn als jij gedaan hebt, en dat bedoel ik positief.
Gelukkig weet je nu wel waar je eigen grenzen liggen.
Heel erg veel sterkte, ik hoop dat jullie er samen uitkomen en dat alles goedkomt met Tim.. Lachen

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 00:59

Hoe gaat het nu met hem vraag ik me af..
Heel veel sterkte en neem idd voldoende tijd voro jezelf Knipoog Lachen

Firedancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 14:35

Misschien dat TS de elementaire beleefdheid op kan brengen om even te reageren op de mensen die nog antwoorden in dit topic?

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 15:03

Ik heb niet gereageerd omdat ik zelf niet weet eat er nu allemaal gaande is.
En ja ik heb alles wel gelezen ik wil ook wel antwoorden. maar snap zelf geeneens van wat hij allemaal brabbelt en wat er gaande is...

Het is trouwens sinds afgelopen donderdag definiet uit.
hijd raait nu compleet door.

Ik wil die 'beleefdheid' best opbrengen hoor. Lachen

Uhmm waar te beginnen.

Hij was dus 1 avond opgenomen en kreeg medijcenen tegen hallicuneren. Verder moest hij 1 keer in de week naar een mediant om te praten.

Het ging redelijk goed tussen ons ook, We hadden samen vakantiewerk in de krokusvakantie dat was al geregeld ver voor alle ellende begon. Maar omdat hij bijna nooit meer flauw viel(toen) is hij toch er heen gegaan.
Dat ging goed. maar op de laatste dag vrijdag flipte hij totaal omdat we een kleine ruzie kregen.

Hij begon te schelden en te doen onder werk. En flipte totaal en werd super agressief. (bij mij thuis gaat het ook niet super) en hij ik zei dat hij rustig moest doen ant dit werk moest ik doen van mijn veder en als ik werd ontslagen om hem zou hij totaal flippen (ik bleef rustig) en toen schreeuwde hij dat hij mijn veder maar zal vermoorden want het leven was hij toch niet meer waard want nu was hij mij ook kwijt, en dna kon hij tenminste mog iets doen voor mij en mijn moeder.
Hij kwetst mij vaak als we ruzie hebben. Ik knapte en negeerde hem vanaf toen. Hij heeft alleen nog maar zitten janken en is toen naar huis gegaan. Later op werk kreeg ik smsje of ik naar zijn huis wou komen naar werk.
Ik kwam en was boos en zei dat ik het niet meer zag zitten met hem.

Hij begon te huilen en zei dat hij hele maal doordraaide. hij was 'flauwgevallen' in de badkamer nadat hij weer gedaantes zag. Toen hij wakker werd was zijn hele licham ondergekrast.

Ik zei hemd at hij dat zelf heeft gedaan terwijl hij in een trance was en er daardoor niks meer van weet (leek me logisch) maar dat geloofde hij niet meer.

Nouja ik ben naar huis gegaan en we hebben elkaar 5 dagen niet gezien omdat ik het niet meer zag zitten en op ben.

We zouden onze relatie nog 1 kans geven. Maar ik zie het niet meer zitten.
Door alle problemen zijn mijn gevoelens gedeeltelijk weg. Dus afgelopen donderdag heb ik het definitief utigemaakt.
En zoals verwacht draait hij nu compleet door.

Hij hallicuneert zwaar. Hij is er nu van overtuigd dat hij bezeten is en dat ze hem wat willen laten zien. Nu zijn het opeens geesten en ik kan hem niet meer op andere gedachten brengen. Hij denkt dit omdat de medicijnen niet helpen tegen zijn hallicunaties.

Ze lieten zijn leven in een flashback zien afgelopen vrijdag en een stukje van de toekomst. Hij zag zijn eigen begrafis op 26 April. En hij is er nu heilig van overtuigd dat het echt is. Hij is heel erg bang..

(hij vertelde mij dit afgelopen zondag) ik zei dat hij zo snel als mogelijk moest gaan regelen dat hij meer hulp kreeg en andere (zwaardere?) medicijnen. Maandag heeft hij zitten bellen en hij krijgt meer uren in de week en heeft andere medicijnen.

Er is zoveel meer gebeurt maar het is zo raar omdat allemaal te typen want op die momenten maak je dat anders mee, niet nuchter ofzo. Verward

Maarja het gaat dus neit echt beter ofzo.

Tevens zis er ook weer een zelfmoordactie achter de rug. Meneer stond op de treinrails. En nog andere dingen. Hij heeft meer van vroeger opgebiecht.
Waarom hij zo is en dat hij niks konz egegn omdat hij zich zo erg schaamde. (hij is verkracht door een onbekende man in het zwembad toen hij 8 was)

Firedancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 15:09

Kana schreef:
Ik heb niet gereageerd omdat ik zelf niet weet eat er nu allemaal gaande is.
En ja ik heb alles wel gelezen ik wil ook wel antwoorden. maar snap zelf geeneens van wat hij allemaal brabbelt en wat er gaande is...

Ik wil die 'beleefdheid' best opbrengen hoor. Lachen

Ik bedoel ook niet dat je nu in het vervolg aan Bokt vast zit hoor of dat je de verplichting hebt om "ons" op de hoogte te houden, maar een korte reactie (al is het maar dat je dit topic wilt laten rusten) is wel zo fijn voor diegenen die met jou en je ex-vriend mee leven. Knipoog

Wat vervelend om te horen dat de situatie eigenlijk alleen maar slechter geworden is. Hoe gaat het met jou zelf?

Dikke knuffel... Ach gut

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 15:15

O dat nam ik ook niet zo op hoor. Haha!

Ik wist alleen gewoon niet hoe ik moet reageren. Er gebeurt zo ondzettend belachelijk veel in een korte tijd. Ik heb er ook 'kleine' dingen uitgelaten.

Ik weet eigenlijk niet hoe het mij gaat. raar he? haha. Ik ben wel erg moe en boos.

Ik was ook een tijdje heel erg down. Omdat ik zo aan hem vast zat (nog steeds wel)

Pschychisch is hij compleet afhankelijk van mij, tevens ben ik de enige die alles weet en er wat mee moet/kan doen. Ook praat hij al over onze toekomst en kinderen EN hij zit ook nog eens bij me in de klas. Ik weet zeker dat als ik hem verlaat compleet. Dus ook niet mee rmet hem praat en hem help dat hij niet lang meer leeft. Hij weet gewoon ZO zeker dat hij niet meer wil. Ik ben gewoon de enige waarvoor hij nu leeft.(en dat is niet echt makkelijk voor mij) Dat zegt hij ook gewoon nuchter toen we samen in bed laggen. Niet alleen in ruzies enzo. Hij heeft zoveel meegemaakt en is zo verrot en kapot van binnen dat hij niet meer verder weet.

Maar nu is het uit. En gaat het al veeeel beter met me! Beetje rust aan de kop. Lachen

Firedancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 17:24

Heb je zelf ook wel een beetje steun van bijvoorbeeld je ouders of een vriend/vriendin?

Je hebt nogal wat mee gemaakt de laatste tijd en ik zou mij goed voor kunnen stellen dat dat je niet in de koude kleren gaat zitten.

EnelyaT

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 19:22

Kana schreef:

Ik wist alleen gewoon niet hoe ik moet reageren. Er gebeurt zo ondzettend belachelijk veel in een korte tijd. Ik heb er ook 'kleine' dingen uitgelaten.

Ik weet eigenlijk niet hoe het mij gaat. raar he? haha. Ik ben wel erg moe en boos.

Ik was ook een tijdje heel erg down. Omdat ik zo aan hem vast zat (nog steeds wel)

Maar nu is het uit. En gaat het al veeeel beter met me! Beetje rust aan de kop. Lachen

Hélemaaal niet juist!
Jij raakt psychisch ook uitgeput, en vind je het raar?
Ik hoop voor je dat het allemaal goed komt met hem, dat is voor jou ook een hele zorg minder! Meidje toch, wat moet jij een hoop meemaken zeg..
Als ik jou was, zou ik hem niet in de steek laten (als je het mij vraagt, heb je dan eewig spijt) maar probeer ook niet té betrokken te raken.. Je wordt gewoon emotioneel gesloopt zo..
Ik hoop dat je wel veel steun krijgt van vriendinnen ofzo, want dat heb je heel hard nodig Lachen
Succes hé meid Ach gut

nienke1208

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 00:19

Kana schreef:

Pschychisch is hij compleet afhankelijk van mij, tevens ben ik de enige die alles weet en er wat mee moet/kan doen. Ook praat hij al over onze toekomst en kinderen EN hij zit ook nog eens bij me in de klas. Ik weet zeker dat als ik hem verlaat compleet. Dus ook niet mee rmet hem praat en hem help dat hij niet lang meer leeft. Hij weet gewoon ZO zeker dat hij niet meer wil. Ik ben gewoon de enige waarvoor hij nu leeft.(en dat is niet echt makkelijk voor mij) Dat zegt hij ook gewoon nuchter toen we samen in bed laggen. Niet alleen in ruzies enzo. Hij heeft zoveel meegemaakt en is zo verrot en kapot van binnen dat hij niet meer verder weet.

Pfff.. meis wat een ellende!!!

Over je stukje dat hij psychisch compleet afhankelijk van jou is...
Als ik je verhalen zo lees, weet hij dat jij weet/denkt dat hij compleet afhankelijk van jou is... Hij kan dat ook gebruiken he...
Ik wil geen conclusies trekken en dat ga ik ook zeker doen, maar hou dat alsjeblieft wel in je achterhoofd... Want meis... Hij gaat hier kapot aan, maar jij net zo goed...

Ben blij te lezen dat het véél beter met je gaat nu het uit is, maakt toch dat je meer afstand hebt...??

Heel veel sterkte!
Liefs Nienke

Annet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 20:44

Ik heb het hele topic gelezen, wat een verhaal! Het lijkt een beetje op wat mijn oom heeft. Mijn oom heeft schizofrenie gekregen toen hij een jaar rond 18/19 was. Eerst had hij gewoon een normaal leven, had zijn havo diploma gehaald, etc. Later begon het steeds erger te worden en begon rare dingen te zeggen. Hij wilde niet opgenomen worden en begon dingen te zeggen die niemand begreep. Later bleek dat hij schizofrenie begon te krijgen. Hij had d'r gewoon aanleg voor. Hij heeft nu nog steeds van die waanvoorstellingen bijv. dat iemand hem achtervolgd. M'n oom is nu rond de 40 en slikt medicijnen die het hallucineren wel een beetje tegengaan. Ik heb er verder niet echt veel verstand van en het kan ook iets heel anders zijn wat hij heeft natuurlijk. Knipoog
Maar meid, echt heel veel sterkte! Ach gut

Glitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 01:43

Jeetje Kaan, ik heb dit hele topic doorgelezen..en weet niet wat ik moet zeggen. Echt vreselijk dat je dit allemaal hebt moeten meemaken...het is beter voor jezelf dat het uit is. Ik kan me niet voorstellen hoe rot jij je moet voelen. Na een heftige ruzie met mijn vriend zijn we ook altijd allebei in tranen en dan voel ik me al helemaal kapot.. Maar dit... ik heb echt zoveel respect voor je, dat je dit allemaal aankon. Ik was allang ingestort, wat ben jij sterk zeg. Echt super meis, nu weer goed aan jezelf denken he! En ik hoop maar dat die droom over 26 april niet uitkomt.. dat is wel het laatste wat ik hier zou willen lezen.. Heel veel sterkte Nathalie! Ik hoop dat het (op den duur) ook weer helemaal goed komt met Tim, ook al betwijfel ik dat helaas. Sterkte meisje Kusje

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 01:58

veel sterkte ermee.