elbeauty schreef:
Wat ik trouwens pas ook hoorde maar ik niet ga uitproberen is over de plekken heen plassen maar dat zie ik niet echt zitten haha en ga ik dus ook niet proberen.
Ik kan alleen maar zeggen: het werkt(e) bij mij wel... hoe smerig het ook is.. als je een week op vakantie ben, en je zalf bent vergeten, dan moet je toch iets...
Door verkeerd voedsel zat de binnekant van mn benen helemaal onder, en mn knieholtes ook. Heb meteen naar husi gebelt (vader heeft ook eczeem) en om hulp gevraagd. Zalf sturen was geen optie en bij de apotheek in de stad daar hadden ze het niet en zou het een week duren eer ze het hadden.
Paps gaf als tip: gewoon laten lopen als je gaat douchen, het bijt ff, ff tot 10 tellen en dan onder de douche stappen (onder het water dan)
De eerste dag werd het niet erger, en de 2e dag was het al iets minder, net als de 3e en 4e (laatste dag van de vakantie) dag dat ik het toen heb gedaan.
Het effect is veel minder dan de hormoonzalf, maar als je echt niks anders hebt (en het zit op je benen) dan is het een goede (tijdelijke) oplossing.
het klinkt smerig (en dat is het ook), maar het werkt wel....
Je zou is moeten weten hoeveel mensen hun zeik laten lopen onder de douche.... (is laatst oonderzoek naar geweest) dus of je dan gewoon 10 tellen wacht, of het pas laat lopen als je onder de straal staat. Weinig verschil in mijn ogen.
(vaak zeikt men over de eigen voeten om voetschimmel te bestrijden)