Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Niekoezz schreef:Voor mij misschien een navelpiercing. Ik heb nog een aantal vragen.
Ik ben vrij dun (eet veel, maar kom nauwelijks aan). Ik ben 1m70 lang en weeg ongeveer 56 kilo. Heb een platte buik. Nu heb ik gehoord en gelezen dat je geen navelpiercing kunt laten zetten met zoon dunne buik. Ik heb ook geen navel die heel diep zit bijvoorbeeld.
Kan ik nou toch een navelpiercing laten zetten?
Doet het pijn met paardrijden?
Hoelang kun je ongeveer niet zwemmen/in de zon?
Bedankt!
_Sas_ schreef:Ik wil een korter staafje in mn tong, wordt er gek van met eten!!
Maar_kl schreef:Ja dat heb ik inderdaad gehoord van een vriendin van me..
maar ik rook dus ook behoorlijk en ik kan niet zonder(erg heh)
Moet ik dan ook na elke sigaret spoelen of niet
Niekoezz schreef:Voor mij misschien een navelpiercing. Ik heb nog een aantal vragen.
Ik ben vrij dun (eet veel, maar kom nauwelijks aan). Ik ben 1m70 lang en weeg ongeveer 56 kilo. Heb een platte buik. Nu heb ik gehoord en gelezen dat je geen navelpiercing kunt laten zetten met zoon dunne buik. Ik heb ook geen navel die heel diep zit bijvoorbeeld.
Bedankt!
Maar_kl schreef:Ja dat heb ik inderdaad gehoord van een vriendin van me..
maar ik rook dus ook behoorlijk en ik kan niet zonder(erg heh)
Moet ik dan ook na elke sigaret spoelen of niet
Bedankt!
_Sas_ schreef:Ik wil een korter staafje in mn tong, wordt er gek van met eten!!
soeske schreef:Verdoving bij het piercen? Dat is niet goed hoor! Als iets dan mis gaat merk je het niet... Met piercen mag het ook niet meer..