Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Beauty_yana0 schreef:Ik voel me bij geen enkele pil betrouwbaar, blijf telkens in me achterhoofd houden van wat nou als ik bij die 0.03% hoor die alsnog met de pil zwanger wordTelkens maar bij de kleinste dingen denken dat ik zwanger ben enso
Barco schreef:dat is ook een beetje wat je in je hoofd haalt hoor.
Ik kan me zelfs zwanger praten. als ik hem een keer ben vergeten heb ik de week erop geheid buikpijn en last van mijn borsten.
En haal ajb niet te vaak de ma pil.. die is ook super slecht voor je lijf. Als je zeker wilt zijn doe het dan met een rubber erbij.
PrinCessRomy schreef:ik ben er deze maand echt heel zorgvuldig mee omgegaan (lees: elke keer om 21.06-21.14 innemen)
PrinCessRomy schreef:Beauty_yana0 schreef:Ik voel me bij geen enkele pil betrouwbaar, blijf telkens in me achterhoofd houden van wat nou als ik bij die 0.03% hoor die alsnog met de pil zwanger wordTelkens maar bij de kleinste dingen denken dat ik zwanger ben enso
ja maar bij m30 hoor je het heel veel vandaar![]()
ik ben er deze maand echt heel zorgvuldig mee omgegaan (lees: elke keer om 21.06-21.14 innemen)
en heb zelfs nog 1 keer de morning after gehaald, en voel me toch zo raar
wendyelst schreef:Ben je in de stopweek nou wel veilig of niet ja toch?
ik hoor van zoveeel mensen die zeggen van neee je bent dan niet veilig maar als het goed is staat dat in de bijsluiter van regivedon.
Na k was laatst aan de antibiotica voor blaasontsteking de pil nog wel gewoon elke dag netjes ingenomen, maar toen had ik wel een keer sex gehad zonder condoom,was die hele antibiotica vergeten maar nu helpt de pil natuurlijk minder! Dus kijken of ik wel gewoon ongesteld word.
Barco schreef:@draumpje: ik heb super ervaringen met de mirena. Bijna niet ongesteld. nooit meer denken aan de pil. Alleen inzetten was pijnlijk en ik heb 4 weken lang weeen gehad. ook ben ik flauwgevallen. Maar het was het meer dan waard.
Ikzelf heb een vraag voor iemand die de mirena al heeft laten verwijderen.
Ben je bij de HA geweest of heb je het door de gyn. laten verwijderen?? had je daarna veel last van bloedingen? En ben je snel weer regelmatig ongesteld geworden??
Alvast bedankt!!
Flower schreef:Heeft er iemand ervaring met de Diane Pil.
Is er iets bekend over dat je hier depressief van kan worden?!
Yessy schreef:Flower schreef:Heeft er iemand ervaring met de Diane Pil.
Is er iets bekend over dat je hier depressief van kan worden?!
Jups hier eentje
Hele dagen huilen om niets, m'n moeder werd gek van me. Ik dacht natuurlijk dat ik er wel reden toe had hè, op dat moment
Overgestapt op de MG30 en sindsdien weer net zo vrolijk door het leven als altijd