Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
My_Lady schreef:Ik ben dinsdag naar weer naar de dokter geweest.
Ik ben nu vanaf dinsdag thuis.
Ik ben ook door gewezen naar een psycholoog.
We gaan met m'n werk overleggen of ik tijdelijk halve dagen mag werken.
Daarna zie ik wel weer verder.
e_horse schreef:Ik ben vorige week getest op lyme. Deze week kan ik bellen voor de uitslag.
vera23 schreef:jeetje dat is ook zwaar kl ote zeg
dat je ouders je niet serieus nemen![]()
ik zou gewoon eissie dat je HA je door gaat verwijzen ofzo naar het ziekenhuis en dat je gewoon uitgebreidt onderzoek wil ...
ik weet het ook niet maar dit schiet idd niet op! Heel veel sterkte
vera23 schreef:nou weet je dan zou ik dus fijn een ander HA zoeken is toch bizarkunnen ze toch niet maken
vera23 schreef:uhm weet niet hoe oud je bent en hoe dat gaat in belgië ... ik zou dat hier in nederland wel kunnen doen ja ...
Armaris schreef:Er komt gewoon géén schot in de zaak
De HA blijft het houden op psychisch maar psychisch voel ik me gewoon goed,alleen steven ik nu recht af op een depressie omdat ik niets meer kan door mijn vermoeidheid en dat niet kan aanvaarden,ik kan niet uitgaan zoals elke jongere omdat ik de dagen erna alleen maar een bed zie.
Mijn spieren verzwakken,kan met moeite de trap op,slikken wordt soms ook moeilijk en kan mijn armen steeds moeilijker bewegen.
Wat moet ik doen?Niemand neemt me serieus,volgens mijn ouders is het een stukje komedie en gaat mijn moeder ervoor zorgen dat ik op school niet meer kan bijslapen.Ik moet een halfuur vroeger gaan slapen,dat helpt gewoon niet.
Wat raden jullie aan?Ik weet het gewoon NIET meer