Hij is 29 en ik 15.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Achterom

Re: Hij is 29 en ik 15.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 15:30

MissJ schreef:

Sorry, maar dan moet je niet zeuren. Wat is het nou, vind je het nou ok of niet? Ik ben 24, heb behoeftes ja, mijn vent ook. Als we die allebei hebben heb je sex. Als ik echt geen zin heb, heeft hij dikke pech. Dan wacht hij maar, of hij helpt zichzelf maar. Clown Sex is iets waar je met z'n tweetjes plezier aan beleeft, niet iets wat je moet doen omdat de ander dat wil.

Goh, laat dat nou bij ons ook zo werken (26 en 27 jaar Haha!)

Wienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 15:31

wat deed hij met zijn behoefdes voor hij je kende? Echt meis, stop hier mee, dit is echt niet goed

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 15:31

Het is hartstikke duidelijk wat TS gaat doen; indien je tussen de regels door kunt lezen.
Zij gaat en wil ermee stoppen.

Tuurlijk is dat moeilijk voor haar, ze heeft in het begin al aangegeven dat ze het prettig vindt om bij hem te zijn.

Alle argumenten die aangevoerd worden dat het verkeerd is, weet zij allang.
Maar hoe kun je terugkrabbelen in zo'n situatie?
Je wilt geen gezichtsverlies, niet naar hem en niet naar jezelf toe.

Rationeel gezien weet ze dat de seks niet klopt, maar zij heeft toch ook wel behoefte en hij ook.
Probeer dan maar eens NEE te zeggen als onzekere puber.
Je luistert dan echt niet meer naar je verstand.

En nog een keer, kunnen we het een beetje respectvol en netjes houden.
En bedenk nogmaals; deze 15 jarige onzekere puber heeft wel het lef om het op internet te plaatsen.
En nog meer lef toont ze door mee te lezen en te reageren!!

En wij moeten niet vergeten dat het een 15 jarige onzekere puber is, als wij reageren.

N_fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 15:32

Wouw dit topic loopt als een tierelier Knipoog Hahah!!

Tja, ik vind het een moeilijke situatie waar je je nu in bevind. Wat vind hij eigenlijk van juilie leeftijdsverschil? Vind hij het normaal? Of misschien is hij gewoon een geweldig goede acteur?
Ik denk dat je jezelf een groot plezier doet door er gewoon mee op te houden. Uit eindelijk komt puntje bij paaltje, en komt iedereen erachter, je moeder, je vader, je vriendinnen, en op een gegeven moment heb je niemand meer! Is dat wat je wilt? Want in zulke schoenen heb ik ook gestaan en heb TOCH het verkeerd pad gekozen, en het enige wat ik nu eigenlijk nog heb is mijn familie(die me dus nooit meer geloofd) mijn vriend (niet waarvoor ik toen moest kiezen) en mijn dieren. Nou geloof me, als ik het anders had kunnen doen, had ik dat zeer zeker gedaan!!!

Ik heb nog moeite om met andere mensen over dit soort dingen te praten, omdat het gewoon een verschrikkelijk deel van mijn leven was. Het was alleen maar stiekem gedoe, grote telefoonrekeningen, en aanranding. Geloof me ik was ooit ook zo goed gelovig dat ze het zo goed met me voor hadden, nou never nooit. Mannen(want dat zijn het) van zo'n leeftijd HEBBEN vrijwel NOOIT het beste met je voor, die denken alleen aan zichzelf en aan hun eigen willetjes. Luister, echt waar, laat je niet verleiden door die mooie praatjes hoe mooi je wel niet bent, hoe mooi leven juilie samen kunnen hebben. Wees eerlijk tegen jezelf. Zoek iemand van je eigen leven. Men zegt wel "Op een oude fiets moet je het leren" Maar alsjeblieft!!!!!! WEES EERLIJK TEGEN JEZELF. Is dit wat je wilt? Een leven vol leugens, geen vrienden, alles wat om HEM draait?
Dacht het niet toch! Kies voor jezelf, wees even lekker egoïstisch.

Hij zal zijn draai in zijn leven wel weer terug vinden, en als hij écht van je houdt, laat hij je lekker gaan, en blijven juilie vrienden ZONDER seks. Die man moet jouw waarschuwen waar je mee bezig bent, zie je nu niet gewoon dat hij je gebruikt voor jouw onwetendheid. Hij moet je waarschuwen als hij écht om je geeft.

Bah, wat een belachelijke kerel, nu ik er langer over typ, fok ik me steeds meer op!!!

Heel veel succes, en laat je niet klein maken
Laatst bijgewerkt door N_fotografie op 28-08-06 15:34, in het totaal 1 keer bewerkt

xjudithx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 15:32

meisje1 schreef:
Ik vind nog steeds dat hij me niet misbruikt.
Iedere man of vrouw van 29 heeft behoeftes, daar kan niemand wat aan doen. Ik, van 15, heb nog niet van die sterke behoeftes, maar ik heb er niks op tegen.

Dat een 29-jarige behoeftes heeft daar kan hij / zij niets aan doen. Maar wel aan wat hij / zij ermee doet. Op je 29ste hoor je dat verantwoordelijkheidsgevoel te hebben.

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 15:33

Ariebombarie schreef:
(zou wel willen weten waar die viespeuk woont om hem het een en ander uit te leggen Bloos )

Vrees dat als het adres hier staat binnen no-time half bokt boos met zwepen mee voor de deur staat! Misschien vindt hij dat nog wel leuk ook Knipoog (een keer een andere rol Nagelbijten / Gniffelen )

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 15:34

Meid, stap er zo snel mogelijk mee naar je ouders of een goede vriendin en laat hen je helpen dit op te lossen. Hij misbruikt je! Jij hebt niets verkeerds gedaan, hij wel!

MissJ

Tinus, ik heb dus niet het idee dat ze er mee gaat stoppen, maar ik hoop van harte dat jij gelijk hebt.

daffene

Citaat:
Omdat ik het toch niet leuk vond om alleen thuis te blijven, heb ik op een avond een vriend van mij gebeld, hij is 29, of ik niet even langs kon komen. Dat was goed, ik mocht wel even langskomen. Zo ging het elke avond. Een van de laatste avonden zijn we samen de stad ik geweest met wat andere vrienden,

Waarvan kende je hem eigenlijk als ik vragen mag? En wat vinden zijn vrienden ervan dan als hij met zo'n jong meisje in de stad iets gaat drinken en vervolgens bij hem blijft slapen?

sweetheart

tienus63 schreef:
Het is hartstikke duidelijk wat TS gaat doen; indien je tussen de regels door kunt lezen.
Zij gaat en wil ermee stoppen.

Tuurlijk is dat moeilijk voor haar, ze heeft in het begin al aangegeven dat ze het prettig vindt om bij hem te zijn.

Alle argumenten die aangevoerd worden dat het verkeerd is, weet zij allang.
Maar hoe kun je terugkrabbelen in zo'n situatie?
Je wilt geen gezichtsverlies, niet naar hem en niet naar jezelf toe.

Rationeel gezien weet ze dat de seks niet klopt, maar zij heeft toch ook wel behoefte en hij ook.
Probeer dan maar eens NEE te zeggen als onzekere puber.
Je luistert dan echt niet meer naar je verstand.

En nog een keer, kunnen we het een beetje respectvol en netjes houden.
En bedenk nogmaals; deze 15 jarige onzekere puber heeft wel het lef om het op internet te plaatsen.
En nog meer lef toont ze door mee te lezen en te reageren!!

En wij moeten niet vergeten dat het een 15 jarige onzekere puber is, als wij reageren.

Helemaal mee eens, maar dat argument van 'hij heeft behoeftes' daarmee trekt ze het bloed onder mn nagels vandaan. Nou ja, eigenlijk eerder die gast, hoef durft ie haar daarvoor te gebruiken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 15:35

Bedoelen ze dit nou met BrEeZaH meisjes? Nagelbijten / Gniffelen

MissJ

Ann schreef:
Meid, stap er zo snel mogelijk mee naar je ouders of een goede vriendin en laat hen je helpen dit op te lossen. Hij misbruikt je! Jij hebt niets verkeerds gedaan, hij wel!

Helemaal mee eens.

Daantje1981

odetteke schreef:
Ariebombarie schreef:
(zou wel willen weten waar die viespeuk woont om hem het een en ander uit te leggen Bloos )

Vrees dat als het adres hier staat binnen no-time half bokt boos met zwepen mee voor de deur staat! Misschien vindt hij dat nog wel leuk ook Knipoog (een keer een andere rol Nagelbijten / Gniffelen )

Zal hij eens zien wat lekker is Knipoog

SheMellon

Citaat:
Vrees dat als het adres hier staat binnen no-time half bokt boos met zwepen mee voor de deur staat! Misschien vindt hij dat nog wel leuk ook (een keer een andere rol )

Ja misschien dat er dan een aantal 15 jarige bokkers hun zweepje mee willen nemen ? Misschien leert hij het dan af 15 jarige meisjes te misbruiken.

Edit: oeps dat was dus al een suggestie Knipoog
Laatst bijgewerkt door SheMellon op 28-08-06 15:37, in het totaal 1 keer bewerkt

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 15:36

sweetheart schreef:
Helemaal mee eens, maar dat argument van 'hij heeft behoeftes' daarmee trekt ze het bloed onder mn nagels vandaan. Nou ja, eigenlijk eerder die gast, hoef durft ie haar daarvoor te gebruiken!

En dat is nou idd het ongelijkwaardige en misbruik maken van een jong meisje die van alles doet tegen haar zin, omdat ze er niet tegen in kan/durft te gaan.

meisje1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-06 15:36

Ik vind dit zo moeilijk, ik durfde hier echt nooit met iemand over te praten..

Ik ben blij dat ik het verteld heb, dat ik het even heb laten luchten.

Ik ga straks een poging doen om hem te bellen, en om te zeggen dat ik het niet meer wil, dat ik het niet meer aankan..
Over een paar dagen vertel ik het dan wel aan mijn ouders, dat is nu nog te moeilijk..

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 15:37

Heel veel succes ermee dan! Ik hoop dat het je allemaal lukt!

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 15:38

meisje1 schreef:

Ik ben blij dat ik het verteld heb, dat ik het even heb laten luchten.

Ik ga straks een poging doen om hem te bellen, en om te zeggen dat ik het niet meer wil, dat ik het niet meer aankan..
Over een paar dagen vertel ik het dan wel aan mijn ouders, dat is nu nog te moeilijk..

Heel veel sterkte. Ach gut

N_fotografie

Misschien zal ze het wel lekker vinden, maar op ten duur komt ze zichzelf wel tegen, en zal ze zien dat hij gewoon haar onwetendheid voor verschrikkelijke dingen gebruikt. Kom op zeg, zo iemand die moet je toen beschermen als hij van je houd, en niet zo misleiden!

Ik leef met je mee, want ik heb mijn ouders het nu nog niet(een jaar later) verteld, en echt waar het is een verschrikkelijke last op je rug.
Laatst bijgewerkt door N_fotografie op 28-08-06 15:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Wienna

heel veel succes en laat je aub niet opnieuw overhalen door hem om naar hem toe te gaan, houd je sterk en wees duidelijk!!

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 15:39

sweetheart schreef:

Hier krijg ik ook de rillingen van, ik zit met tranen in mijn ogen zelfs.

Maar geloof me, ze kapt ermee!!! Ik weet het zeker. Fingerspitzengefühl.

Toevoeging: ik lees net dat ze eerdaags het moeilijke gesprek met haar ouders aangaat. Go jij! Go jij!

moyra

heel veel sterkte.

SheMellon

Sterkte meisje Ach gut !

Het gaat je lukken !
Ik hoop dat je ouders rustig zullen reageren. Al kan ik me voorstellen dat je vader graag wil weten waar die jongen woont.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 15:40

tienus63 schreef:
sweetheart schreef:

Hier krijg ik ook de rillingen van, ik zit met tranen in mijn ogen zelfs.

Maar geloof me, ze kapt ermee!!! Ik weet het zeker. Fingerspitzengefühl.

Toevoeging: ik lees net dat ze eerdaags het moeilijke gesprek met haar ouders aangaat. Go jij! Go jij!

kben het helemaal met je eens, vijftien toen besefte ik nog niet eens hoe de wereld ineen zat

wens je veel sterkte

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 15:40

meisje1 schreef:

Heel veel sterkte, ik vind het ontzettend dapper van je dat je hier een topic over hebt geopend.

We staan allemaal achter je en denken aan je! Ach gut