en gewoon doorgespoeld

nergens iets gezien ook
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Angeliek schreef:Wie kauwt er nou op een tampon?
Ik trek ze altijd door.. Teveel gedoe om ze in een wc papiertje te proppen en in de prullenbak te mikken. (en als je ze dan in dat wc papiertje hebt gedaan, en je knijpt iets te hard.. Iew!)
Maar bij vreemden gooi ik ze wel altijd in de prullenbak. Zo banketstaaf als hun wc verstopt door mijn tampon.
Citaat:Ik snap gewoon niet waarom mensen zoiets doen.
sunshine schreef:Gewoon in een wc papiertje en de prullenbak in.
Zo erg is dat toch niet?
Het is van jezelf en je kunt daarna je handen toch wassen...
Mij maakt het niet uit als het prullenbakje niet zo schoon is, ik duik er niet met mijn handen in!
Het is toch niet zoveel moeite om het even in de prullenbak te gooien.
Zo'n ding lekt heus niet meteen door het papiertje heen.
Ik snap gewoon niet waarom mensen zoiets doen.
Smystique schreef:Citaat:Ik snap gewoon niet waarom mensen zoiets doen.
Ik ook nietheb al heel wat redenen voorbij zien komen maar ik vind het allemaal kul. Volgens mij is het gewoon luiheid en niet verder willen denken
manie schreef:
Een maandverbandje scheur je heel handig even uit je onderbroek en je kunt dat ding oprollen zonder ook maar met een spetter gorigheid in aanraking te komen.
Met zo'n volgezogen tampon is dit toch een ander verhaal.
...
Citaat:ik doe dat ook altijd en heb nog nooit, maar dan ook nooit een spettertje bloed op mijn handen gekregen.
Eigenlijk snap ik niet wat het grote probleem dan ook is...
Smystique schreef:Citaat:Ik snap gewoon niet waarom mensen zoiets doen.
Ik ook nietheb al heel wat redenen voorbij zien komen maar ik vind het allemaal kul. Volgens mij is het gewoon luiheid en niet verder willen denken
IvysToeter schreef:hoe wil je dat dan doen als je gaat bevallen? dan komt er ook bloed uit je doos en zul je ook niet schoon blijven...
of neem je een keizersnede?