help! ik val in razend tempo teveel af!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kelcy

Re: help! ik val in razend tempo teveel af!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-06 19:09

ok ze zijn er waarschijnlijk achter wat het is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik heb sowieso de ziekte van phiffer! Boos! en waarschijnlijk (gaan ze nu gelijk testen) een afrikaanse bacterie (voor de kenners LAMBLIEA) als je het zo schrijf Tong uitsteken en daar schijn je ook in razend tempo van af te vallen en wel honger hebben maar het niet KUNNEN eten enzo morgen de test doen en dan krijg ik volgende week officiel uitslag Lachen
maar phiffer is wel poedersuiker!!!! Gaaaap

esther_sonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 19:39

iddd.... balen zeg!!! Boos! dat is niet leuk idd...
veel sterkte hoor! Ja en hopen dat de officiele uitslag toch iets mee valt!

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 20:31

sterkte en neem veel rust want anders KAN feiffer hee llang lijven sluimeren

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 09:17

Hoe heb je die Afrikaanse Ziekte in hemelsnaam opgelopen?

En ik zou maar eens je ex informeren als ik jou was. Wellicht dat je het via hem hebt? Zo niet, dan zou je het wel aan hem kunnen hebben gegeven.

Beterschap!

kelcy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-06 11:19

Tyrza schreef:
Hoe heb je die Afrikaanse Ziekte in hemelsnaam opgelopen?

En ik zou maar eens je ex informeren als ik jou was. Wellicht dat je het via hem hebt? Zo niet, dan zou je het wel aan hem kunnen hebben gegeven.

Beterschap!

ik heb het ooit eerder gehad toen ik kleuter was
dieren (dus ook paarden) versprijden de ziekte zonder dat ze het zelf merken
toen ik dus kleuter wa hadden katten hun behoefte gedaan in de zandbak van de school en ja je kent dat wel als kleuter zijnde je speelt in de zandbak en rent ergens andersheen en stopje je vingers in je mond
zo heb ik dat toen gekregen hebben ze ook monsters uit die zanbak genomen en daar zat hij idd in!
nou heb ik dus van mijn oude pony afgevallen in de bak (ook een grote zandbak he Knipoog ) en ja paarden doen daar hun behoefte ook gewoon in als je aan het rijden bent en aangezien ik toen best veel zand binnen heb gehad zou het allemaal kunnen!
ik zei ookal gelijk van nou dat zou wel heel toevallig zijn als hetdat weer zou zijn maar je kunt er dus blijkbaar overgevoellig voor zijn Boos! lekker dan
maar je hoeft dus niet in afrika geweest te zijn om het te krijgen Knipoog
en me ex ja die kan het niet hebben want die heeft phiffer gehad (heb hem wel gebelt hoor) en de bacterie kan hij niet overkrijgen

bakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 13:03

nou dat is balen maar wel beter dat ze er nu wat meer achter komen wat het is

_Bolero_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 16:12

Jeetje wat erg zeg!!
Hoe gaan ze die bacterie bestrijden/uitroeien?? Of hoor je dat pas nadat het zeker is dat je het hebt?

kelcy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-06 16:25

Wendos85 schreef:
Jeetje wat erg zeg!!
Hoe gaan ze die bacterie bestrijden/uitroeien?? Of hoor je dat pas nadat het zeker is dat je het hebt?

ik denk als het zeker is dat ik weer dezelfde medische kuur krijg als toen ik klein was en datwas echt een super ranzig drankje!!!
moesten ze me vroeger mee 3 man voor vangen 1 vast houden ik mondopen en 1 erin gieten!
dat was erg zal nu wel minder zijn hoop ik haha Koe

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 21:23

hoelang duurde het de vorige keer eigenlijk voor je van die afrikaanse ziekte af was?

(heb je topic net doorgelezen schrok er toch wel van hoor Bloos)
enne idd zoals de rest zegt: je verdient een veel beter vriendje wat ten minste wel om je geeft en niet om zo'n L*LLige reden uitmaakt op zo'n zwaar moment Knipoog

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 11:55

Even truttig doen hoor: het is Pfeiffer.

Wat vervelend zeg! Hopelijk kom je er gauw vanaf van die Afrikaan!!!

kelcy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-06 12:27

Tiessie schreef:
Even truttig doen hoor: het is Pfeiffer.

Wat vervelend zeg! Hopelijk kom je er gauw vanaf van die Afrikaan!!!

haha okdan ik heb geen id hoe je het schrijft Tong uitsteken
ik moet nu 4 weken wachten op de uitslag van de bacterie dat is wel echt lang!!! en poedersuiker!!

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 12:23

Jeetje zeg wat rot voor je, ik geef je 1 dringend advies:

Neem in ieder geval 2 maanden RUST! niet werken, studeren, naar school of wat dan ook want als je Pfeiffer niet goed uitziekt blijf je er je hele leven last van houden, wat zich uit in vermoeidheid.

Toen ik Pfeiffer had ben ik ook enorm veel afgevallen en was erg moe en depressief, maar ze hebben nooit in mijn bloed gezien dat het Pfeiffer was. Pas na 1,5 jaar ben ik doorverwezen naar een internist die erachter kwam. Helaas heb ik het nooit goed uitgeziekt en heb nog steeds last van vermoeidheid.

Pfeiffer tast ook je lever aan, dus dat kan idd kloppen met slecht functionerende lever!

Just_in_time

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 13:31

maar dan heb je de ziekte van pfeiffer dus van je ex gehad, want als ik goed heb opgelet op school, draag je het ook als je er niet ziek meer van bent nog steeds bij je en kan je er anderen mee besmetten.
hoe dan ook ik wens je veel beterschap Ach gut

kelcy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-06 16:46

Just_in_time schreef:
maar dan heb je de ziekte van pfeiffer dus van je ex gehad, want als ik goed heb opgelet op school, draag je het ook als je er niet ziek meer van bent nog steeds bij je en kan je er anderen mee besmetten.
hoe dan ook ik wens je veel beterschap Ach gut

me ex had het niet dat is zeker
maar het kan ook komen doro ene keer uit iemand anders zijn glas te drinken of een niet goed gesloept glas te drinken (aan gezien ik in de horeca werk kan dat dus ook)
het is een raadsel waar ik het van heb maar gaat wel goed komen hoop ik
ik zit me alleen meet zorgen te maken over de bacterie :S

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 19:23

Je schrijft dat je Pfeiffer hebt, heb je ook last van keelpijn/opgezette klieren?

summer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 21:33

Nou lang niet van me laten horen, moest even tussen door bevallen.
Maar goed..... gelukkig hebben ze nu een idee waar het vandaan komt.
Sterkte en goed uitzieken hoor. Ik heb ook pfeiffer gehad en daar heb ik eigenlijk ook nog steeds wel een beetje last van. Ik kan niet laat naar me bed en ik heb echt zeker 8 uur rust nodig.
Sterkte

kelcy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-06 16:51

ik heb dus niet de bacterie die ze dachten dat ik had maar heb ondertussen WEER een blaasontsteking! en weeg nog 46 kilo! ze hebben een ultimatum gesteld dat ik tot de 40 kilo mag gaan en daarna word ik opgenomen morgen moet ik de huisarts weer bellen wat we nu gaan doen < zucht> word er niet goed van!!
@ summer : geleficiteerd met je kindje wat is het geworden??? en hoe heet hij of zij?????

whoopylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 17:03

Sterkte Kelcy, ik hoop dat ze er wat aan kunnen doen, ik neem aan dat je van 70kg naar 46kg gegaan bent??? Niet normaal, ik hoop echt voor je dat ze er wat aan kunnen doen.
Sterkte!

kelcy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-06 17:11

whoopylover schreef:
Sterkte Kelcy, ik hoop dat ze er wat aan kunnen doen, ik neem aan dat je van 70kg naar 46kg gegaan bent??? Niet normaal, ik hoop echt voor je dat ze er wat aan kunnen doen.
Sterkte!

ja ongeveer 70 kilo denk dat ik in het begin 68 kilo woog ofzo
ok een klein beetje afvallen mocht wel maar dit is het toppunt van overdrijven Boos!

whoopylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 18:19

Ja ik begrijp wat je bedoelt.
Je kan het een beetje verglijken met het weer van juli en augustus...in juli liep iedereen te klagen dat er wel wat regen mocht vallen, en in augustus zijn we overspoeld met regen.
Een beetje zou goed geweest zijn, maar om nou gelijk 25 kg kwijt te raken...(als je iedereen nou een klein beetje zou geven ben jij er weer vanaf Tong uitsteken, ik kan er ook wel 5 missen namelijk Clown )

kelcy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-06 22:14

whoopylover schreef:
Ja ik begrijp wat je bedoelt.
Je kan het een beetje verglijken met het weer van juli en augustus...in juli liep iedereen te klagen dat er wel wat regen mocht vallen, en in augustus zijn we overspoeld met regen.
Een beetje zou goed geweest zijn, maar om nou gelijk 25 kg kwijt te raken...(als je iedereen nou een klein beetje zou geven ben jij er weer vanaf Tong uitsteken, ik kan er ook wel 5 missen namelijk Clown )

haha ja idd je wil niet weten hoeveel kilo's mensen me al hebben aangeboden Tong uitsteken

mirre

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 23:07

Kijk uit met pfeiffer!!! Dat is echt iets wat onderschat wordt. Ik heb er een jaar geleden van in het ziekenhuis gelegen aan het infuus omdat ik helemaal uitgeput was.
Kon toen ook echt niet eten, was ontzettend misselijk en ben toen ook heel snel 10 kg afgevallen.
Neem je rust en luister naar je lichaam! Ik kan op dit moment nog steeds niet werken, maar ook niet paardrijden of sporten. Eigenlijk kan ik vrij weinig Huilen
Heb nu ook weer een vergrote lever, want pfeiffer tast ind. je lever aan. Moet nou binnenkort weer voor een echo er van en dan weer verder kijken.
Sterkte ermee!

summer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 21:17

kelcy schreef:
ik heb dus niet de bacterie die ze dachten dat ik had maar heb ondertussen WEER een blaasontsteking! en weeg nog 46 kilo! ze hebben een ultimatum gesteld dat ik tot de 40 kilo mag gaan en daarna word ik opgenomen morgen moet ik de huisarts weer bellen wat we nu gaan doen < zucht> word er niet goed van!!
@ summer : geleficiteerd met je kindje wat is het geworden??? en hoe heet hij of zij?????

Dank je wel Kelcy, het is een jongetje geworden en hij heet Nick. We hadden al een dochter van bijna 4 jaar genaamd Estelle.

Sterkte he. Ik blijf je topic volgen !