ik heb sowieso de ziekte van phiffer!

maar phiffer is wel poedersuiker!!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tyrza schreef:Hoe heb je die Afrikaanse Ziekte in hemelsnaam opgelopen?
En ik zou maar eens je ex informeren als ik jou was. Wellicht dat je het via hem hebt? Zo niet, dan zou je het wel aan hem kunnen hebben gegeven.
Beterschap!
Wendos85 schreef:Jeetje wat erg zeg!!
Hoe gaan ze die bacterie bestrijden/uitroeien?? Of hoor je dat pas nadat het zeker is dat je het hebt?
Tiessie schreef:Even truttig doen hoor: het is Pfeiffer.
Wat vervelend zeg! Hopelijk kom je er gauw vanaf van die Afrikaan!!!
Just_in_time schreef:maar dan heb je de ziekte van pfeiffer dus van je ex gehad, want als ik goed heb opgelet op school, draag je het ook als je er niet ziek meer van bent nog steeds bij je en kan je er anderen mee besmetten.
hoe dan ook ik wens je veel beterschap
whoopylover schreef:Sterkte Kelcy, ik hoop dat ze er wat aan kunnen doen, ik neem aan dat je van 70kg naar 46kg gegaan bent??? Niet normaal, ik hoop echt voor je dat ze er wat aan kunnen doen.
Sterkte!
whoopylover schreef:Ja ik begrijp wat je bedoelt.
Je kan het een beetje verglijken met het weer van juli en augustus...in juli liep iedereen te klagen dat er wel wat regen mocht vallen, en in augustus zijn we overspoeld met regen.
Een beetje zou goed geweest zijn, maar om nou gelijk 25 kg kwijt te raken...(als je iedereen nou een klein beetje zou geven ben jij er weer vanaf, ik kan er ook wel 5 missen namelijk
)
kelcy schreef:ik heb dus niet de bacterie die ze dachten dat ik had maar heb ondertussen WEER een blaasontsteking! en weeg nog 46 kilo! ze hebben een ultimatum gesteld dat ik tot de 40 kilo mag gaan en daarna word ik opgenomen morgen moet ik de huisarts weer bellen wat we nu gaan doen < zucht> word er niet goed van!!
@ summer : geleficiteerd met je kindje wat is het geworden??? en hoe heet hij of zij?????