Ben jij tevreden over je lichaam?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Arrabel

Re: Ben jij tevreden over je lichaam?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-06 17:05

More schreef:
Behalve:
-Mijn te dikke buik
-Mijn lelijke en grote voeten
-Kleine borsten

-Bultjes op mn armen

Ben ik best wel tevreden

Bultjes op mij armen heb ik ook, afschuwlijk vind ik het, ik heb het trouwens ook op mijn billen en bovenbenen, en als ik een slechte periode heb dan heb ik het ook nog op mijn kaken.

Deze "aandoening" heet Keratosis Pilaris(ben ik pas achter gekomen, je hebt er hele forums voor)
Ik heb er hier een topic over geopend.
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=136&t=590948

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 17:08

Dat verschilt per dag. Soms ben ik wel tevreden, maar soms ook helemaal niet en dan zie ik allemaal dingen die beter moeten/kunnen. Maar over het algemeen ben ik redelijk tevreden.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 19:05

Ben niet tevreden, heb lange benen en ben daardoor lang, wil strakkere buik, teveel spieren in mn bovenbenen, kleine borsten, brede schouders, nee niet tevreden.

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 19:08

Ik ben redelijk tevreden. Alhoewel ik wel iets platter had willen zijn. En ik wil niet meer groter groeien

Fairytale

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 19:42

Ik ben niet tevreden.
Te kleine borsten, wil strakkere buik, heb lelijke voeten, wil strak kontje
Wordt even trainen dus.

Spruit

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 19:45

Ik ben best tevreden...maar ik heb wel van die dikke gespierde benen....
En ik heb echt belachelijke tenen, ze zien er niet raar uit ofzo, maar ze schieten elke dag wel een keer uit de kom raaar.....
M'n buik is strak, kontje is aardig strak, maar m'n benen zouden wel wat dunner mogen....

ponymeid1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 20:02

Ik ben wat stevig gebouwd. Niet dik, maar niet mager M'n kont steekt uit door holle rug. Cellulitus. Verder mogen m'n titties best groter En ik heb een euh, grote neus ?

annet155

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 19:22

ik ben over het algemeen wel tevreden alleen hebik zo'n hekel aan mijn neus!!!!

Vladeli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 20:52

o0Bianca0o schreef:
Ik ben eigenlijk helemaal niet tevreden. Ik vind mezelf te dun. Ik kan eten wat ik wil, maar ik kom maar niet aan. *klinkt raar voor de meeste mensen*
Ik heb ook altijd het idee dat ik wordt aangekeken alsof ik een of andere eetstoornis heb.. Ja, vertel ze maar eens dat dat niet zo is als je zo onzeker bent...
Echt ik voel me hier heel vaak rot over. Het zit wel in de familie, mijn moeder was vroeger ook altijd erg dun, net zoals m'n zusje...

Shake hands! Hier nog zo iemand. Bij ons zit het ook in de familie! Ik ben ook nog is heel lang, dus dan valt het extra op. Mensen vroegen wel is pf ik anorexia had...nou dat vond ik niet echt leuk! Maarja ik kan dus ook zoveel eten als ik wil....maar er komt geen kilootje bij. Ik ben 1.78 lang en ik weeg 53. En ik ben 16 jaar. Maargoed, ik ben liever te dun dan te dik!
Ik accepteer het gewoon, er valt niks aan te doen!

John_1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 21:01

Kan nog komen dat je aankomt.

Ik ben echt niet tevreden over mijn lichaam:
- te dik (kan er op dit moment niets aan doen),
- door ziekte.

Het enige wat ik nog een beetje mooi vind zijn mijn ogen en nek. (heb echt een stierenek )

bakkabouter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 00:25

Ik wil gewoon groter zijn, verder zijn er heel wat details waarover ik kan zeuren, maar mijn lengte blijft toch mijn grootste complex (1m50)

Sullie97

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 23:08

Ik ben niet tevreden over mijn bovenbenen (iets te flink), mijn lengte (maar 163), mijn bovenarmen zouden ietsje minder gespierd mogen zijn. Overigens ben ik wel slank, maar heb ik niet zo'n mooie lichaamsbouw. Er zijn ook dingen die ik van mezelf niet mooi vind, maar waar ik geen problemen mee heb, zoals mijn voeten. Ik heb namelijk smalle, platvoeten met bijna geen wreef.

Nu het positieve:

Mijn ogen en de boog en kleur van mijn wenkbrauw vind ik mooi van mezelf (althans anderen zeggen altijd dat ik mooie ogen heb). Over mijn borsten ben ik ook niet ontevreden, ze zijn wel klein (alleen maar handig) maar ik vind ze wel mooi. Mijn handen ben ik ook niet ontevreden over en over het algemeen mijn gezicht ben ik ook tevreden, niet arrogant bedoeld hoor. Oh ja, ik heb bovendien altijd een goed gebit gehad, een beugel is dus nooit nodig geweest.

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 11:28

Yep, ik ben tevreden hoor! Ik zou wel een paar (2 à 3) kilootjes kwijt willen, maar dat heb ik helemaal zelf in de hand en ik kies ervoor gewoon veel te snoepen Bloos Haha! , dat wil ik niet laten, dus dan moet ik niet zeuren ook (al heb ik ook níks te klagen met maatje 38).

Weet niet wat het is, maar ik ben de laatste maanden in een heel erg positieve en gelukkige bui met mezelf, heerlijk Vork

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 11:58

Ik ben ook tevreden. Ja
Ik ben gewoon normaal gebouwd, niet dik niet dun en ja als er een kilootje bij komt dan is dat zo, ik eet nu eenmaal graag. Vork

Alleen mijn neus vind ik te recht, maar iedereen zegt dat ie goed is dus ja, dan zal het wel zo zijn. Vork

Geen problemen dus. Haha!