sunshine bodylotion + slimme actie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sylhouet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 21:06

Eens even een vraagje...

Als je die bodylotion hebt gesmeerd, kun je er dan al snel weer kleding over aan trekken, of moet het eerst echt intrekken omdat het anders af geeft, en zo ja, hoe lang moet het dan intrekken ??

Lindy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 21:13

Het moet intrekken tot je huid weer droog voelt. Anders heb je zowel gele vlekken in je kleding als op je huid.
Omdat de kleding over je huid schuurt, blijft de lotion niet gelijkmatig zitten.

Sylhouet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 21:13

Okee, dat vermoedde ik al.

Duur het lang, voor je huid weer droog aanvoelt ?

Lorena

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 21:58

Nou bij mij blijft mijn huid echt nog heel lang plakkerig! wel droog, maar plakkerig.
Trek dan maar gewoon mn kleren aan Misschien smeer ik er wel teveel op... ?

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 09:42

Bij mij blijft mijn huid tot de volgende dag iets vettig (de bodylotion werkt dus supergoed ) dus ik wacht zelf een uurtje a anderhalf uur en heb bij drie keer insmeren nog geen strepen gehad. Plakkerig dat heb ik niet, wel wat vettig.

xxsweet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 11:33

grandeur schreef:
Okee, dat vermoedde ik al.

Duur het lang, voor je huid weer droog aanvoelt ?

Nee Bij mij hooguit 5 minuten.. Maar het voelt dan idd nog wel plakkerig.. Ik trek dan gewoon mn kleren weer aan

En met dat chloor.. Ik zou het niet weten.. Volgens mij kan dat gewoon hoor omdat die creme volgens mij iets doet met de huidcellen maar zeker weten doe ik dat niet
Anders zou je die Dove-iets even moeten mailen!

_Ilona

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 16:15

hm ja ik probeer het wel gewoon uit haha als het er af is in het zwembad tja dan kan ik opnieuw gaan smeren!
Ik trek mijn kleren ook vrij snel weer aan hoor 2 minute wachte ofzo en dan gewoon aanklede en heb geen last van strepen ofzo!

xxsweet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 16:45

Haha en als je het fout hebt gesmeers en het gaat er alsnog af in het zwembad dan heb je geluk

Kieffer

Re: sunshine bodylotion + slimme actie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 17:00

Haha, meisje bij mij op school had haar hoofd wel gedaan, haar hal niet, dat zag er wel hardstikke grappig uit, ze had ook d'r benen gedaan dus het was een soort wandelend mergpijpje

Doe mij de gewone zon maar, moet er even op wachten, maar dan heb je ook wat, ik ben al klunzig genoeg

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 21:08

Tja, ik mag dit jaar niet zonnebaden ivm zwangerschap dus voor mij is het echt een uitkomst, ik heb nu een leuk tintje al.

Marloes__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 21:28

Wuahaha ik wist dus echt niet dat er verschillende waren voor verschillende huidtypes!
Ik heb net even gekeken, en ik heb de goede, pfieuw!

Maar het is wel super spul, werkt hardstikke goed, heb een mooie bruine buik!

Figo88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 21:04

Jeeeeujj!! Ook ik heb inmiddels een ''fles'' te pakken!! Voor de lichte tot normale huid. Ik hoop écht dat t werkt, ben zo wit als k weet niet wat en schaam me kapot.. :S
Ik vraag me alleen af.. het is eigenlijk toch echt t slimste om je dan meteen helemaal te doen? Anders heb je bruine benen en armen en de rest niet, dat ziet dr ook niet uit.

_Ilona

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 00:03

ik heb het gewoon helemaal gedaan. Maar smeer niet te veel meer want anders word het geler in plaats van bruiner ben ik bang. Vind het zo wel goed!

xxsweet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 10:23

Ja.. idd alles in 1x en heel dun opsmeren

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 10:52

Kieffer schreef:
Doe mij de gewone zon maar, moet er even op wachten, maar dan heb je ook wat, ik ben al klunzig genoeg

Dat is juist mijn probleem, ik wordt niet bruin van de zon. Ik kan smeren wat ik wil smeren, of ik blijf erg bleek, of ik wordt rood. Dus voor mij ook een uitkomst, die Dove!

Jiske_Nilis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 10:58

ik hou nooit zo van die smeerzeltjes.. al dat gedoe..
ga liever onder de zonnebank, da's makkelijker

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 12:07

Skitter schreef:
Kieffer schreef:

Dat is juist mijn probleem, ik wordt niet bruin van de zon. Ik kan smeren wat ik wil smeren, of ik blijf erg bleek, of ik wordt rood. Dus voor mij ook een uitkomst, die Dove!

Ik ken je probleem, juist als ik denk dat ik bruin aan het worden ben, ben ik aan het eind van de dag rood, komen er allemaal vochtblaasjes op mij huid en is mijn huid heel vochtig. De huid laat dan vanzelf los en er komen echt vellen afzetten. Hierna ben ik natuurlijk weer zo bleek als wat en heb ontzettend droge huis met hele diepe kloven!! Ik smeer het goed in, maarja, het duurt weer even voordat het voorbij is.
Maar ik hoor veel goeie verhalen over de sunshine bodylotion, dus wie weet ga ik me als opperkluns er wel aan wagen

ja_nee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 21:33

Yep, ben nu ook trotse eigenaar van een fles Dove 'van licht tot normale huid'
We'll see wat het resultaat is, ben benieuwd morgen, haha...

Overigens hoef ik alleen mijn benen in te smeren Mijn armen, rug, schouders en gezicht krijgen altijd al een mooi kleurtje van de zon Nu mijn benen dus nog even 'ontwitten'

Ik zal mijn reactie wel even laten weten

patos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 17:26

Jiske_Nilis schreef:
ik hou nooit zo van die smeerzeltjes.. al dat gedoe..
ga liever onder de zonnebank, da's makkelijker

Als het goed is smeer je je dan ook in met een goede, speciaal voor de zonnebank bestemde zonnecrème. Dat is dus net zo veel werk als het smeren met de dove/niveau sun bodylotion.

ja_nee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 18:01

Zojuist iets op mijn benen gesmeerd en ik moet zeggen, het trekt echt super snel in. Eens zien wat het resultaat gaat worden

Jamy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 21:21

Ik heb hem ook, en 1 keer helemaal ingesmeerd, en vandaag nog alleen mijn benen.
Het trekt wel snel in maar blijft wel beetje plakkerig idd, maar dan heb ik wel mn kleren al aangetrokken, anders moet ik zolang wachten.

Ben benieuwd of het gaat werken!

angelfire

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 00:52

Ik heb ook een fles bemachtigd en ben benieuwd, want ik heb best een bleke huid en word niet snel bruin van de zon.
Denk dat ik maar eerst op m'n benen uitprobeer voor dat ik het op m'n armen smeer.
Hoevaak smeren jullie het?
Op de fles staat dagelijks, maja straks ben je te bruin..
Ik had ook gezichts dagcreme van nivea gezien. (net zoals deze creme)
Iemand daar ervaring mee?

ja_nee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 10:35

Zo, gister uitgeprobeerd en vandaag ziet het er al netjes uit hoor
Klein beetje oranje vlekken maar ach, daar maken we ons niet druk om. Gaat wel weer weg

Nee hoor, te bruine benen zal ik niet krijgen (omdat ik de lichtste fles had gebruikt).

Gezicht en armen e.d. hoef ik niet te proberen, die kleuren van de zon al goed bij

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 11:47

angelfire schreef:
Hoevaak smeren jullie het?
Op de fles staat dagelijks, maja straks ben je te bruin..

Ik heb het nu twee dagen gedaan, daarna drie dagen niet en nu weer twee dagen en de derde dag alleen een beetje op mijn wangen voor het natuurlijke uitzicht. Ben nu 'lentebruin' dus niet zo knalbruin als hartje zomer maar dat hoeft ook nog niet op 1 mei vind ik
Gewoon een keer smeren, de volgende dag kijken hoe het eruit ziet en ben je te licht dan smeer je nog een dag extra.

Jamy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 13:45

Volgens mij werkt het wel wat bij mij. Maar moet je het 5 dagen achter elkaar smeren dan? per se zeg maar..
en gaat het er niet af met douchen oid?