maar ik kan er denk ik met mijn vingertop bij die ken ik er zegmaar net omheen haken..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
poes schreef:Verder over die Nuvaring: voelt de man die zitten tijdens het vrijen?
SuperQuinta schreef:dat gevoel gaat vanzelf weg, als ik hem inbreng dan schuift hij vanzelf verder naar achter, en als ik denk dat hij niet goed zit dan duw ik, gaat hij niet verder dan kan hij niet verder..(wat een theorie..
)
maar ik kan er denk ik met mijn vingertop bij die ken ik er zegmaar net omheen haken..
Wendy_Kila schreef:(En
helaas, het werkt, nog steeds niet zwanger)
Bealy schreef:Wendy_Kila schreef:(En
helaas, het werkt, nog steeds niet zwanger)
Huh?![]()
Ik krijg inderdaad wel een soort van 'ringsteek' visioenen.
Maar ach, volgens mij merk je er inderdaad weinig van en anders kun je hem er altijd nog uithalen.
vicky schreef:Ik heb sinds woensdag de mirena spiraal laten plaatsen. Viel me 100% mee Je kan de touwtjes wel voelen schijnt. Ik heb tot nu nog geen sex gehad dus kan nog geen verslag doen over het wel of niet voelen ervan!
Yvonniej schreef:de pleister.. ik voel hem helemaal niet, hij is soepel. en ik hou gewoon niet van dingen waar ik om moet denken (1 keer in de week lukt nog wel)
ik denk dat ie wel goed gaat bevallen
zonnebloem18 schreef:Yvonniej schreef:de pleister.. ik voel hem helemaal niet, hij is soepel. en ik hou gewoon niet van dingen waar ik om moet denken (1 keer in de week lukt nog wel)
ik denk dat ie wel goed gaat bevallen
Ik gebruik hem al een tijdje met veel plezier ik was veel te vergeetachtig voor de pil en kreeg dat kreng nooit normaal doorgeslikt.
Als je de pleister eraf haalt even met een washandje over het plekje heen zodat de restlijm eraf gaat en de nieuwe ergens anders opplakken.
Zitten ook hele handige stickers bij die je op de kalender of in je agenda kan plakken.
Gabbertje schreef:Ik merk het hoogstwaarschijnlijk vanavond wel of mijn vriend of ik hem voelt. Het lijkt mij toch ook wel handig als hij met zijn jeweetwel de ring wat verder erin drukt. Ik denk nog steeds dat hij te laag zit![]()
Maar Wendy_Kila heeft hem ook laag en niet zwanger. Zal wel goed zijn dan.
SuperQuinta schreef:een andere keer (met vinger..)
hij: hey... ik voel hem!! ieh vreemd...
ik: uhm ja.. apart he?![]()
...
poes schreef:SuperQuinta schreef:een andere keer (met vinger..)
hij: hey... ik voel hem!! ieh vreemd...
ik: uhm ja.. apart he?![]()
...![]()
![]()
![]()
Ik zie er al naar uit om dat soort gesprekken op zo'n momenten te hebben