Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BulletjeBeer schreef:Ik moet me echt vaker gaan beseffen hoe fijn het is als ik géén keelpijn heb...ik sta er niet genoeg bij stil..
Ik lig vannacht weer in de huiskamer. Op mij kamer vind ik de lucht te koud en droog, ook al had ik daar al natte handdoeken opgehangen...
Heb zo weinig geslapen, ben doodop, mijn ogen vallen de hele tijd dicht maar zodra ik doorslik heb ik weer zo'n pijnscheut dat ik er weer wakker van word...
chanicha schreef:BulletjeBeer schreef:Ik moet me echt vaker gaan beseffen hoe fijn het is als ik géén keelpijn heb...ik sta er niet genoeg bij stil..
Ik lig vannacht weer in de huiskamer. Op mij kamer vind ik de lucht te koud en droog, ook al had ik daar al natte handdoeken opgehangen...
Heb zo weinig geslapen, ben doodop, mijn ogen vallen de hele tijd dicht maar zodra ik doorslik heb ik weer zo'n pijnscheut dat ik er weer wakker van word...
Heb je het nog gebruikt, de mondspoel?
Als puber/jong volwassene pikte ik letterlijk élke verkoudheid, virus, bacterie etc op, norovirus, pfeiffer en noem ze maar... Tegenwoordig heb ik één dag een hoestje en een beetje dikke klieren en dat was het. 

Mars schreef:Volgens mij heb ik een ijzeren weerstand tegenwoordigAls puber/jong volwassene pikte ik letterlijk élke verkoudheid, virus, bacterie etc op, norovirus, pfeiffer en noem ze maar... Tegenwoordig heb ik één dag een hoestje en een beetje dikke klieren en dat was het.
Al mijn collega's hebben de 2026 griep inmiddels gehad of te pakken, ik kom in ziekenhuizen, verpleeghuizen, bij artsen over de vloer, alle broeihaarden die je kunt bedenken en ik heb nog steeds niks op die ene dag dikke klieren in mijn hals en een beetje meh gevoel na. Misschien maar ff afkloppen
Beterschap aan alle zieken.
Vriendin haar griep is doorgeslagen naar een bacteriële besmetting. Dus die zit nu na 2 weken ook nog eens aan antibiotica en is nog steeds goed beroerd (logisch dan ook)
Maar dat vermoeid zijn is er inderdaad ook nog wel. Ik lig nooit later dan 21.30 in bed (en dat is met zeer veel moeite) en dan slaap ik rustig een uurtje of 9. (6 a 7 uur slaap is normaal voor mij)