Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Dromen over een auto die niet remt symboliseert vaak verlies van controle, angst, het gevoel overbelast te zijn (burn-out) of een onvermijdelijk conflict in je leven, waarbij de auto staat voor jouw vermogen om je leven te sturen en de remmen voor controle. Het kan een signaal zijn dat je rustiger aan moet doen, een beslissing wilt terugdraaien, of vastzit in een situatie waar je moeilijk uit kunt komen
het gaat dan ook echt per persoon af. Ik ken nogal wat mensen dan heb ik nog even te gaan
hier kan ik dan de hele dag nog wel om lachen wat er allemaal door dat koppie gaat in de nacht. En toch maar liever dat dan dromen over vermoord worden of achter nagezeten en auto ongelukken. CarinaR schreef:Mag ik me hier ook aansluiten.
Ik heb in okt/nov van mn huisarts te horen gekregen dat ik een burnout heb, heb doorgewerkt en uiteindelijk begin dec na een ziekenhuis opname me toch maar ziek gemeld.
Van bedrijfsarts moet ik volgende week weer starten met opbouwen met werk.
CarinaR schreef:Ohh pff dat dromen, verschrikkelijk.
Bij de huisarts niets wijzer geworden en inmiddels mn leidinggevende gesproken.
Eerst met een collega mee en daarna kijken of ik weer alleen kan.
Maar goed, ik ben vandaag verschrikkelijk boos, boos op alles en iedereen en ben haast geneigd om te zeggen, meld me maar weer beter ik ga wel weer volle bak aan de gang