Ik merk sinds kort dat ik ineens momenten heb waarbij mijn wangen heel erg heet en rood wordt. Herkennen jullie dit? Het zijn ook puur mijn wangen en verder niks en ik heb dan geen gebruikelijke opvlieger op dat moment.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Goof schreef:Cer schreef:Soms voelt t als een koorts aanval van een minuut ofzo, denk ik
Als het zo voelt, heb ik ze ook![]()
Maar wat ik lastig vind is dat ik ook koortsig kan worden als ik oververmoeid ben, maar dat duurt dan langer en is niet een piek van een minuut ofzo.
C_arola schreef:Goof schreef:
Maar wat ik lastig vind is dat ik ook koortsig kan worden als ik oververmoeid ben, maar dat duurt dan langer en is niet een piek van een minuut ofzo.
Ben je dan ook rillerig, dat je lichaam trilt? Dat heb ik bij oververmoeidheid erbij, voel mij dan ook naar in mijn hoofd. Dat heb ik bij een opvlieger bijvoorbeeld niet.
Cer schreef:M’n gewichtstoename..daar wordt ik heel verdrietig van dus als iemand daar nog een goeie tip voor heeft…
Goof schreef:C_arola schreef:Goof schreef:
Ben je dan ook rillerig, dat je lichaam trilt? Dat heb ik bij oververmoeidheid erbij, voel mij dan ook naar in mijn hoofd. Dat heb ik bij een opvlieger bijvoorbeeld niet.
Het voelt dan echt alsof ik koorts heb en griep krijg. Rillerig niet persé, ik kan het wel dan ook ineens weer ijskoud hebben.
Het zet nooit door, ik word niet ziek dus ik weet dan dat her overbelasting is, te lange werkdag ofzo.
Maar dat is dus iets anders dan die 1 minuut koortgevoel, dat ken ik ook.
DuoPenotti schreef:Ik word simpel van de onregelmatige cyclus.
Tot een paar maanden terug stipt op de dag af.
Nu al 1 keer week te laat, dag te vroeg. Nu ook alweer een week te laat.
En zo'n opstart pijn in voeten en heupen. Ook echt iets van de laatste tijd
Cer schreef:C_arola schreef:Cer schreef:Ik laat de spiraal nog lekker even zitten…
Die van mij zit ook nog, ik heb daarom verbaasd dat mijn cyclus zo verrot is geworden.
Oh echt? Ik heb helemaal geen cyclus…althans, dat ik weet
(Ik ga eens kijken hoe lang ie mag blijven zitten)
DuoPenotti schreef:Ik word simpel van de onregelmatige cyclus.
Tot een paar maanden terug stipt op de dag af.
Nu al 1 keer week te laat, dag te vroeg. Nu ook alweer een week te laat.
En zo'n opstart pijn in voeten en heupen. Ook echt iets van de laatste tijd