Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
secricible schreef:Wie is die man eigenlijk op wiens account dit staat. Als ik dat tweede filmpje bekijk is het niet de vader of familie?
DuoPenotti schreef:secricible schreef:Wie is die man eigenlijk op wiens account dit staat. Als ik dat tweede filmpje bekijk is het niet de vader of familie?
Wat goed dat je dit zegt.
Met Google kom ik op een of vlogger uit met niet zoveel fijns bij zijn naam
https://www.gelderlander.nl/nijmegen/om ... archbox%2F
https://www.bndestem.nl/binnenland/fest ... zien%20was
anjali schreef:Het is hun kind wat zij het beste kennen. Ik vind dat buitenstaanders zich wat zouden moeten inhouden in hun bemoeienissen.
anjali schreef:Het is hun kind wat zij het beste kennen. Ik vind dat buitenstaanders zich wat zouden moeten inhouden in hun bemoeienissen.
purny schreef:anjali schreef:Het is hun kind wat zij het beste kennen. Ik vind dat buitenstaanders zich wat zouden moeten inhouden in hun bemoeienissen.
In dit geval gaat het er ook om wat reëel is. Hoevaak denkt familie wel niet wanneer iemand die in coma ligt en de spieren trekken nog samen, dat er een teken van leven is.
purny schreef:anjali schreef:Het is hun kind wat zij het beste kennen. Ik vind dat buitenstaanders zich wat zouden moeten inhouden in hun bemoeienissen.
In dit geval gaat het er ook om wat reëel is. Hoevaak denkt familie wel niet wanneer iemand die in coma ligt en de spieren trekken nog samen, dat er een teken van leven is.
Kinke schreef:anjali schreef:Dat iemand zei dat het te duur werd? Het was niet het enige argument maar vond ik wel een heel fout argument.En ook niet van toepassing omdat er gedoneerd is voor het meisje.
nee, dat je dacht dat ze alleen maar zo'n zuurstofslangetje had
anjali schreef:Kinke schreef:dat is het enige argument Anjali?
Dat iemand zei dat het te duur werd? Het was niet het enige argument maar vond ik wel een heel fout argument.En ook niet van toepassing omdat er gedoneerd is voor het meisje.