Ooglidcorrectie, tips?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LaDonna75

Re: Ooglidcorrectie, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 21:23

Ja ik heb het puur voor de klachten laten doen. Ik had ook heel zware oogleden, moeie ogen ook en het gevoel constant onder een luik door te kijken. Het gevoel continu mijn ogen te moeten opensperren.

Tammii

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 22:28

LaDonna75 schreef:
Ja ik heb het puur voor de klachten laten doen. Ik had ook heel zware oogleden, moeie ogen ook en het gevoel constant onder een luik door te kijken. Het gevoel continu mijn ogen te moeten opensperren.

Klinkt niet fijn nee en helaas klinkt het bekend. Is het (deels) opgelost nu met de ooglidcorrectie? Was je zelf ook echt moe en is dit ook minder?

LaDonna75

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-25 08:22

Tammii schreef:
LaDonna75 schreef:

Klinkt niet fijn nee en helaas klinkt het bekend. Is het (deels) opgelost nu met de ooglidcorrectie? Was je zelf ook echt moe en is dit ook minder?

Ja op al je vragen! Het is echt weggegaan na de operatie. Al direct na de ingreep merkte ik al dat de druk van mijn ogen af was en ik letterlijk meer licht binnenkreeg. Ik had zelfs een soort spierpijn in mijn voorhoofd de eerste paar dagen van het ontspannen van de spiertjes die ik onbewust optrok om mijn ogen open te sperren. Dus voor mij was het echt de investering meer dan waard.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-25 09:03

Tammii schreef:
Earth schreef:
Ik heb het niet gedaan voor het cosmetische maar ik ben toch wel blij met hoe het eruit ziet :D

Hoe gaat het nu met je? Voornamelijk, helpt het wat bij je vermoeidheidsklachten?

Natuurlijk mag iedereen hierop een antwoord geven, graag zelfs!

Ik heb helaas extreme vermoeidheid, ook zware ogen etc. Ben me aan het inlezen of dit wellicht nog een optie is "om te proberen" maar een open blik is ook al een plus natuurlijk :D

Ik zeg doen!!!

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-25 12:05

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb zeker minder last van vermoeidheid. Kijk ik ben over het algemeen nog steeds moe, maar de ogen hielpen eerder echt niet mee. En ik kreeg dan weer hoofdpijn van mn oogleden ophouden. Dat is nu vrijwel over. Ik ben er heel blij mee. Dus ik zou het zeker aanraden!

Tammii

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-25 13:22

Bedankt voor jullie fijne en motiverende reacties, ik zet een bovenooglidcorrectie op mijn to do list haha :D hopelijk draagt het ook bij aan mijn extreme vermoeidheid (chronisch vermoeidheid syndroom) maar iedergeval aan de rest van mijn klachten als ik jullie zo hoor! Fijn dat het bij jullie zo positief effect heeft! :j

Tammii

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-25 13:24

Earth schreef:
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Ik heb zeker minder last van vermoeidheid. Kijk ik ben over het algemeen nog steeds moe, maar de ogen hielpen eerder echt niet mee. En ik kreeg dan weer hoofdpijn van mn oogleden ophouden. Dat is nu vrijwel over. Ik ben er heel blij mee. Dus ik zou het zeker aanraden!

Wat een verschil met eerst, fijn dat het je helpt en het is ook nog eens mooi.. win win! :j

X2305

Re: Ooglidcorrectie, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-25 22:38

Ik vind het al heel mooi hersteld, wat een verschil! Bedankt voor het delen van het proces.