Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LaDonna75 schreef:Ja ik heb het puur voor de klachten laten doen. Ik had ook heel zware oogleden, moeie ogen ook en het gevoel constant onder een luik door te kijken. Het gevoel continu mijn ogen te moeten opensperren.
Tammii schreef:LaDonna75 schreef:Ja ik heb het puur voor de klachten laten doen. Ik had ook heel zware oogleden, moeie ogen ook en het gevoel constant onder een luik door te kijken. Het gevoel continu mijn ogen te moeten opensperren.
Klinkt niet fijn nee en helaas klinkt het bekend. Is het (deels) opgelost nu met de ooglidcorrectie? Was je zelf ook echt moe en is dit ook minder?
Tammii schreef:Earth schreef:Ik heb het niet gedaan voor het cosmetische maar ik ben toch wel blij met hoe het eruit ziet
Hoe gaat het nu met je? Voornamelijk, helpt het wat bij je vermoeidheidsklachten?
Natuurlijk mag iedereen hierop een antwoord geven, graag zelfs!
Ik heb helaas extreme vermoeidheid, ook zware ogen etc. Ben me aan het inlezen of dit wellicht nog een optie is "om te proberen" maar een open blik is ook al een plus natuurlijk
Earth schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik heb zeker minder last van vermoeidheid. Kijk ik ben over het algemeen nog steeds moe, maar de ogen hielpen eerder echt niet mee. En ik kreeg dan weer hoofdpijn van mn oogleden ophouden. Dat is nu vrijwel over. Ik ben er heel blij mee. Dus ik zou het zeker aanraden!