Annefleur groot gelijk om over te stappen als je je niet prettig voelde bij de verloskundige. Gelukkig sluit dit beter aan bij je

Lorette wat leuk je hier te treffen

Wij hadden ook de pretecho op 16 weken omdat mijn geduld op was

Gisteren de eerste Centering Pregnancy bijeenkomst gehad, leuk om alvast wat meiden te ontmoeten uit de buurt die ongeveer even ver zijn in de zwangerschap. Verder vond ik het vooral veel en vermoeiend. Nu zegt dat niet alles want mijn energie level is sinds de start van de zwangerschap naar onder nul gedaald... Ik werk al een tijdje 80% en mocht afgelopen week bij de arbo arts langskomen, die heeft nu 50% geadviseerd dus ik moet nog verder terug schakelen. Hopelijk komt er dan weer wat energie terug zodat ik buiten werk om ook weer af en toe iets kan.
Vandaag wel nog naar de negen maanden beurs geweest met man en schoonmoeder. Dat hadden we al met de kerst afgesproken. Het was echt super leuk en we hebben een fijne kinderwagen besteld, het is de Thule driewieler variant geworden zodat we er goed mee kunnen boscrossen. En natuurlijk nog allerlei losse leuke dingen gekocht

En nu lig ik in bed bij te komen echt helemaal gesloopt hahaha

Phylos (Marije) - 1 juni - 1e kindje
Yvje86 - 15 juni - 1e kindje
Carika - 28 juni - 2e kindje
_Liv - 4 juli - 1e kindje
Daenerys - 16 juli - 3e kindje
Mandyy - 17 juli - 1e kindje
Floortje88 - 19 juli - 2e kindje
xClaudiaaL - 22 juli - 1e kindje - meisje
Kiimm_ - 22 juli - 2e kindje
Annefleur200- 24 juli - 2e kindje
Isabel - 24 juli - 2e kindje - geslacht verrassing
SplashIsLief - 27 juli - 2e kindje
Lieffiefi - 28 juli - 2e & 3e kindje
Kylan - 31 juli - 1e kindje - meisje
Merileth - 8 augustus (licht onder voorbehoud want nog geen termijnecho gehad, maar gezien cyclus vrij logisch)- 1e kindje
Delaja - 7 oktober - 1e kindje