Bij de mari procedure hebben ze vooraf een jodiumbron in de klier die besmet is gebracht en dan halen ze die eruit tijdens de operatie en die bepaald of de oksel schoon in.
Met aanprikken kwam de enige verdachte lymfeklier als negatief terug. Dus voor nu gaan ze daar ook van uit. Hij gaat er sowieso uit en dan onderzoeken ze de poortwachter.
Ik ben nu nog even snel een weekend naar Spanje. Morgen terug, maar nu nog even gedachten verzetten
Ik kreeg enkel de Taxol nadat ik vier EC's toegediend heb gerkregen, deze duurden langer, moest ook voor- en achteraf gespoeld worden. Hoop dat je gezellige lotgenoten rondom je hebt, dat maakt het toch een stuk aangenamer en de tijd gaat dan ook wat sneller voorbij.
Verzorg je goed en neem vooral je rust als je lichaam erom vraagt.
Is dat nog een overblijfsel van coronatijd? Destijds mocht er ook niemand mee, behalve bij de eerste keer chemo. Voordeel is wel dat je altijd wel wat aanspraak hebt, iedereen is tenslotte alleen.
Heel veel succes en zet 'm op!
BeFunny
Geplaatst: 09-12-24 14:35
Bij mij mocht ook enkel eerste keer iemand mee. Verder mag dus niemand mee. Ik zet mijn koptelefoon op en ga serie kijken.