Heb er nu een elastiekje tussen maar mijn Gulpen zakken.
Ik heb hier een paar van besteld, is eigenlijk het zelfde maar door het ‘lapje’ blijft je ondergoed nog privé
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1 ... gK_RPD_BwE
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar over 2 weken gaan we over en dan even genieten van een paar maanden rust.
maarja, sommige dingen laten zich niet plannen 
) maar vooral wanneer ik sta en loop, met zitten is het toch minder prettig en thuis draag ik al twee weken heerlijk zwangerschaps broeken
wat fijn dat je nog zoveel kan doen!
"gelukkig" had ik nog een aantal liggen die eigenlijk flink te groot waren, denk dat ik daar nog wel even mee vooruit kan, én ik leef in van die elastieken flared broeken. Heerlijk!
Grappig shirt ook
En wat leuk, een jongen!
Ik wou ook graag naar de sauna/wellness maar las op internet dat je niet in sauna's mag en niet in bubbelbaden. Was het wat? Is het wel aan te raden? Fijn dat alles verder prima gaat
Hier hebben we ook neutrale kleuren geschikt voor beide geslachten
Kan je nu hopelijk gaan genieten. Haha wat verwoord je dat grappig. Ik heb lekkere joggingsbroeken aan, past dat ook niet meer? 

lekker dat je nog kan rijden!

en heerlijk dat je nog kunt rijden!
gefeliciteerd een jongen!
), en nu alleen nog maar de broeken met elastiek in de taille. Verder lekker leggings enzo. Zwangerschapskleding heb ik nog niet, ik ga op zoek naar wat tweedehands denk ik. Vind het zo zonde om het nieuw te kopen. Alleen wat betreft sportkleding weet ik niet zo goed wat te doen, ik draag nu kleding die voorheen wat te groot was.