Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Koper schreef:BeFunny wat fijn dat je er nog bent
BeFunny schreef:Koper schreef:BeFunny wat fijn dat je er nog bent
Onkruid vergaat niet![]()
Nee hoor. Ik ben ook heel blij en dankbaar dat ik er nog ben. Ik moet 10jaar antihormoon slikken en mis een borst. Maar daar valt verder goed mee te leven.
Ik doe nu vooral even dingen die mij gelukkig maken en ben afgelopen maanden een beetje egoïstisch geweest daarin. Maar ik vind dat dat nu even mag. Ik vind dat eigenlijk gelden voor iedereen in dit toppic.
Je mag best ook eens aan jezelf denken
Griffioen schreef:Als ouder ben je toch ook verantwoordelijk voor je kind? Dat het goed gaat met je kind. Dat je contact onderhoudt en klaar staat. Maar ook dat je het kind een fijne jeugd geeft. Ik vind dat daar te vaak aan voorbij gegaan wordt.
Dat de kinderen als hondjes achter hun ouders aan moeten lopen. Want anders schuldgevoel...
En waar is het schuldgevoel van de ouders naar de kinderen toe?
Hoeveel kinderen hebben niet een rotjeugd gehad waar ze als volwassenen overheen moeten zien te komen.
En hoeveel volwassenen missen niet juist die liefdevolle ouder die altijd voor je klaar staat?
Heb je wel zo'n warme band is het normaal dat je er ook staat als ze ouder worden. Helaas geldt dat niet voor iedereen.