Die macarons zijn ook origineel!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SennaS schreef:Fijn Lau!
Pff ik heb vannacht weer wakker geworden met bloedverliesIk twijfel heel erg of ik de vk moet bellen. Ik heb donderdag nog een echo gehad, ook vanwege bloedverlies. De vk die ik s ochtends aan de lijn had zei toen dat dit echt de laatste keer is dat ze een echo kunnen doen anders gaat de verzekering zeuren. De vk die de echo deed zei echter dat ik gewoon moest bellen als het weer gebeurde. Twijfel nu waar ik goed aan doe..
Lisitano schreef:Ik begrijp je zorgen heel goedIk had bij mijn eerste ook vaak bloedverlies.
Is het helder bloed of al wat donkerder? Door COVID kon ik toen niet elke keer langskomen maar ik heb foto’s gestuurd aan de verloskundige en overlegd. Misschien kun je zoiets voorstellen?
En echo’s moeten gewoon kunnen lijkt me. Het gaat om de gezondheid van jou en kind, laat die verzekering dan maar zeuren. Weet je wat het kost als je eventueel zelf moet bijdragen?
sylviej schreef:Fijn dat je mag langsgaan, is toch weer een geruststelling in je hoofd als je weet dat alles in orde is.Lau schreef:Ik heb 21 april mijn eerste echo![]()
Oh dan mogen we dezelfde dag gaanik ben de dagen al aan het aftellen