Vandaag weer geen tijd voor een wandeling.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Catori schreef:Eelmo, Wat zouden onze honden allemaal samen opspeuren? Wat heb jij voor hond?
Ik heb met de mijne mantrailen en detectie gedaan. Die neus werkt super. Zo tof!
Misschien moeten we er een boekje over maken over die 2Hoop dat je auto snel gefixt is!
Eelmo schreef:Catori schreef:Eelmo, Wat zouden onze honden allemaal samen opspeuren? Wat heb jij voor hond?
Ik heb met de mijne mantrailen en detectie gedaan. Die neus werkt super. Zo tof!
Misschien moeten we er een boekje over maken over die 2Hoop dat je auto snel gefixt is!
Ik ben daar altijd zo benieuwd naar, naar wat ze allemaal opsnuiven op zo'n wandeling! Koda is een labMeestal blond, regelmatig zwart. Maar van binnen altijd blond
Wij doen jachttraining met hem (voor de leuk) maar mantrailing zou ik ook nog wel eens willen proberen
![]()
DideH, dat was de lange rit wel waard zeg![]()
Lizard, mooi dat uitzicht met die mist! Leuke heksenwandeling met Halloween!
De auto was later gefixt dan gehoopt, dus zijn gisteren toch in de buurt gebleven. Maar ik ga zo spullen bij elkaar rapen voor een lange ronde Mookerheide
Hilary schreef:Ik wilde eigenlijk het bos in om een rondje met het paard te lopen, maar ik hoor dan in mijn hoofd de boswachter waarschuwen voor vallende takken en bomen enzo. Dus even kijken als ik ter plaatse ben hoe hard het nou echt waait.
Eelmo schreef:Hilary schreef:Ik wilde eigenlijk het bos in om een rondje met het paard te lopen, maar ik hoor dan in mijn hoofd de boswachter waarschuwen voor vallende takken en bomen enzo. Dus even kijken als ik ter plaatse ben hoe hard het nou echt waait.
Dat zal nog wel meevallen toch? Het waait stevig hier, maar niet zo heftig dat alles om gaat. Scheelt ook dat er nu al veel blad uit de bomen isVeel plezier, als je wel nog gaat!
moonsparkle schreef:Wat een gave strand foto's, vooral die 2e! Je moet alleen niet tegen de wind inlopen met het zand, haha