Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marlis schreef:Vriendin ligt in c.oma en aan de b.eademing. Iets zeldzaams met haar l.ever en ze weten niet wat.
Hoe het met de kleine gaat weten we niet.
Kotsmisselijk, jankend en ziek hiervan zeg. Hoe erg ook voor haar familie, de mega zorgen om haar en om de kleine die zo veel te vroeg geboren is.
Marlis schreef:Vriendin ligt in c.oma en aan de b.eademing. Iets zeldzaams met haar l.ever en ze weten niet wat.
Kotsmisselijk, jankend en ziek hiervan zeg. Hoe erg ook voor haar familie, de mega zorgen om haar en om de kleine die zo veel te vroeg geboren is.
hele dikke knuffel en veel sterkte! Hopelijk komt er snel goed nieuws! Marlis schreef:Vriendin ligt in c.oma en aan de b.eademing. Iets zeldzaams met haar l.ever en ze weten niet wat.
[***] schreef:Ah wat klote... heel veel sterkte en hopelijk komen ze er samen goed uit![]()
Gnome, ik heb ook voornamelijk in de avonden misselijkheid. Meestal een paar uur last van voordat het eruit komt. Ik hoor inderdaad vaker over ochtendmisselijkheid, maarja dan zijn we maar apart.![]()
Ik ga verder niet heel uitgebreid reageren nu dames, sorry. Ik ga zielig op bed liggen.
Gnome schreef:[***] schreef:Ah wat klote... heel veel sterkte en hopelijk komen ze er samen goed uit![]()
Gnome, ik heb ook voornamelijk in de avonden misselijkheid. Meestal een paar uur last van voordat het eruit komt. Ik hoor inderdaad vaker over ochtendmisselijkheid, maarja dan zijn we maar apart.![]()
Ik ga verder niet heel uitgebreid reageren nu dames, sorry. Ik ga zielig op bed liggen.
Zo lag ik er gisteren ook bij inderdaad. Heb ook niks meer kunnen eten de hele avond, kwam er gelijk weer uit zetten. In de nacht vreselijke pijn in m'n maag gekregen en een heel klein beetje vla gegeten. Ben de hele nacht van alles wakker geworden en dan gelijk weer misselijk. Net om 10 uur kon ik echt rennen naar de wc anders was ik nog te laat ook. Oftewel, het is nu al een prachtige dag.
Ook voor haar familie en vrienden. Lijkt mij heel naar al die onzekerheid! mriek1990 schreef:Gnome getsie, gaat nog niks beter dus. Vervelend dat je ook geen nachtrust hebt, dat put je alleen maar meer uit.
Marlis ik krijg echt kippenvel van je verhaal. Wat intens verdrietig en spannend is het zegOok voor haar familie en vrienden. Lijkt mij heel naar al die onzekerheid!
Ik ben vanochtend weggestuurd van mijn werk. Werd ineens helemaal niet goed, beroerd en voelde mij heel slap. Kon amper nog op mijn benen staan. Voor de zekerheid contact gezocht met de verloskundige en die vermoed een te lage bloeddruk. Ik had voor vanavond al een afspraak staan gelukkig, dus dan gaan ze meteen kijken of dat zo is.
Valt al met al dus mee, maar voel mij er niet echt jovel om!
Citaat:Ohhh jasses en eng ook wel even. Voel je je nu wel weer oké? Rustig aan maar en hopelijk inderdaad gewoon even een lage bloeddruk.
mriek1990 schreef:Gnome getsie, gaat nog niks beter dus. Vervelend dat je ook geen nachtrust hebt, dat put je alleen maar meer uit.
Marlis ik krijg echt kippenvel van je verhaal. Wat intens verdrietig en spannend is het zegOok voor haar familie en vrienden. Lijkt mij heel naar al die onzekerheid!
Ik ben vanochtend weggestuurd van mijn werk. Werd ineens helemaal niet goed, beroerd en voelde mij heel slap. Kon amper nog op mijn benen staan. Voor de zekerheid contact gezocht met de verloskundige en die vermoed een te lage bloeddruk. Ik had voor vanavond al een afspraak staan gelukkig, dus dan gaan ze meteen kijken of dat zo is.
Valt al met al dus mee, maar voel mij er niet echt jovel om!
Vanmorgen deed ik de cb wekenindicator en die was negatief. Paniek, want was m’n test van gisteren dan vals positief? Nee dus, want met dezelfde urine was de cb ultravroeg wel positief.
Bhodi schreef:Aangezien ik vanmorgen een halve hartaanval kreeg, wil ik jullie dit nog even vertellenVanmorgen deed ik de cb wekenindicator en die was negatief. Paniek, want was m’n test van gisteren dan vals positief? Nee dus, want met dezelfde urine was de cb ultravroeg wel positief.
De cb weken indicator detecteert bij 25 mIU/ml en de ultravroege cb detecteert bij 10 mIU/ml oftewel, het is echt mega pril en ik denk dat ik de wekenindicator nog even moet uitstellen? Wat zouden jullie doen? Het is me in ieder geval wel pijnlijk duidelijk dat je gewoon moet wachten tot je nod (die is bij mij morgen).
[ [url=m/VzDHut.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bhodi schreef:Bedankt voor het delen van je ervaring Marlis! Ik heb ovulatietesten gebruikt dus ik weet ongeveer m’n cyclus wel![]()
Fijn dat je in ieder geval iets binnenhoud Gnome! Zo merkte ik gisteren en vandaag dat ik eind van de middag/begin van de avond misselijk word, niet zo erg als jij, maar genoeg om weinig eetlust te hebben. Ik heb letterlijk chocoschelpjes met melk en een paar blokjes kaas gegeten als avondeten![]()
Morgen m’n nod dus dan voelt het een soort van “veilig” totaal geen menstruatie te bekennen, dus misschien ga ik me vanaf morgen dan ook echt zwanger voelen. Omdat ik nu nog voor m’n nod zit, mag ik van mezelf nog niet helemaal blij zijn ofzo… kan m’n vriend wel eindelijk het boek “help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt” geven haha
.