Menstruatie bikini?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-22 18:20

Wat goed dat t gelukt is, TS! Zal voor haar een geruststelling zijn.

Wildgirl schreef:
belle_boef schreef:
Kan het niet anders dan jammer vinden dat menstruatie tot iets ultiem ranzigs is geprogrammeerd bij mensen.

Mensen piesen in het zwembad, mensen wassen zich niet en springen in het zwembad, mensen stoten zichzelf kapot aan de zwembadrand, bloeden en zwemmen weer door maar oh wee als je menstrueert.

Precies dat. Ik snap ook werkelijk waar niet dat vrouwen vies van zichzelf kunnen zijn als ze menstrueren, het is een prachtig en natuurlijk proces.
Natuurlijk is het niet fijn als je er veel last van hebt of veel bloed verliest maar je kunt het ook eens omdraaien en tijdens je menstruatie wat liever voor jezelf zijn ipv van jezelf te walgen.

@TS, de hoeveelheid menstruatie bloed welke ze verliest, zeker op lichte dagen, stelt weinig voor. Ik zou gewoon lekker een zwart bikinibroekje aandoen, wat vaker naar het toilet en voor het zwemmen even douchen in een apart hokje zodat ze zich even extra kan wassen.

Edit, lees net dat alles gelukt is, wat fijn!

Ik vind het vooral heel bloederig :'). Niks prachtig aan.

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-22 09:26

_San87_ schreef:
Ik vind het vooral heel bloederig :'). Niks prachtig aan.

Ik vind er een heleboel van, maar "prachtig" is ook niet één van de woorden die meteen bij me opkomt...

Gelukkig kan TS genieten op vakantie en daar ging het maar om.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-22 10:33

FennyPower schreef:
En ze Is precies op de dag dat ze op vakantie ging met haar vriendin ongesteld geworden. Mini tampons gekocht en met wat angst maar vooral veel uitleg heeft ze het zonder moeite Ingekregen!
Voor haarzelf ook wel een fijnere optie.

Goed opgelost!