Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
VuurVleugels schreef:karrij schreef:Een arts zal niet zomaar zeggen dat het niet nodig was geweest als hij zich had laten vaccineren!
En dat hij een idioot was, daar heb je gelijk in.
In heel veel overlijdens had de vaccinatie wel degelijk uitgemaakt!
Misschien eens in gesprek gaan met mensen die op de IC werken, dan hoor je de meest trieste verhalen
Maar goed het is maar net wat je zelf wil horen/geloven.
Ik geloof er in dat de vaccinatie wel degelijk zijn werk heeft gedaan
Oké, pro-vaccinatie als dat ik ben vind ik dit soort reacties ook hoogstens irritant eigenlijk. Een soort van 'als je nou maar in God had gelooft waren jullie naar de hemel gegaan, nu zitten jullie in de hel en dat is jullie eigen schuld!'. Als zelfs ik dat als pro-vaxxer al irritant vind, ga je de anti-vaxxers er helemáál niet mee aan het denken zetten.
8nnemiek schreef:Ik vind het echt apart dat er nog steeds zo veel mensen geloven dat wel of geen vaccinatie niet uitmaaktDe cijfers zijn gewoon op te zoeken. 95% minder kans dat je op de IC terecht komt, dat is een enorm verschil
8nnemiek schreef:Ik vind het echt apart dat er nog steeds zo veel mensen geloven dat wel of geen vaccinatie niet uitmaaktDe cijfers zijn gewoon op te zoeken. 95% minder kans dat je op de IC terecht komt, dat is een enorm verschil
StillAngel schreef:8nnemiek schreef:Ik vind het echt apart dat er nog steeds zo veel mensen geloven dat wel of geen vaccinatie niet uitmaaktDe cijfers zijn gewoon op te zoeken. 95% minder kans dat je op de IC terecht komt, dat is een enorm verschil
Ik vind dit altijd zoiets makkelijk gezegd.. wie zegt dat iemand die bijvoorbeeld NU ongevaccineerd in het ziekenhuis ligt, dat NIET was mét vaccinatie? Je kan ervan uit gaan dat het risico kleiner is maar zo zwart-wit vind ik altijd idioot. Je kan dit nooit wetenschappelijk 100% onderbouwen namelijk want je weet simpelweg niet wat dat prikje echt voor verschil had gemaakt.
8nnemiek schreef:StillAngel schreef:Ik vind dit altijd zoiets makkelijk gezegd.. wie zegt dat iemand die bijvoorbeeld NU ongevaccineerd in het ziekenhuis ligt, dat NIET was mét vaccinatie? Je kan ervan uit gaan dat het risico kleiner is maar zo zwart-wit vind ik altijd idioot. Je kan dit nooit wetenschappelijk 100% onderbouwen namelijk want je weet simpelweg niet wat dat prikje echt voor verschil had gemaakt.
Op die manier kun je alle wetenschap wel aan de kant schuiven, want de ene laboratoriummuis is de andere niet.
Een duidelijker onderzoek dan van de halve wereldbevolking kun je volgens mij niet krijgen.. Je ziet dat er bij de groep gevaccineerden 95% minder mensen op de IC terecht komen, dat zijn gewoon statistieken die uit een gigantisch grote groep naar voren komen.
IMANDRA schreef:8nnemiek schreef:Op die manier kun je alle wetenschap wel aan de kant schuiven, want de ene laboratoriummuis is de andere niet.
Een duidelijker onderzoek dan van de halve wereldbevolking kun je volgens mij niet krijgen.. Je ziet dat er bij de groep gevaccineerden 95% minder mensen op de IC terecht komen, dat zijn gewoon statistieken die uit een gigantisch grote groep naar voren komen.
Op zich snap ik wel wat ze zeggen. Bij een individu kan je dat niet zo stellig zeggen. Maar door wat bekend is n.a.v. het vele onderzoek is het wel zeer waarschijnlijk dat mensen minder ziek zijn als ze een vaccinatie hebben gehad (je zal maar dat individu zijn waarbij een vaccinatie niet goed heeft gewerkt en je dus weinig tot geen antistoffen hebt gekregen), en minder risico lopen in het ziekenhuis terecht te komen.
Maar stellen dat vaccinaties niks uitmaken is inderdaad niet waar, wetenschappelijk onderzoek laat het toch zeer duidelijk zien.
rien10 schreef:Ik blijf het bijzonder vinden dat de taalkundige begrippen "nadat" en "als gevolg van" lekker door elkaar gehusseld worden.
Nadat ik op 2 februari gevaccineerd was, ben ik doorgefietst naar oma en heb met haar koffie gedronken.
Als gevolg van een ernstig auto ongeluk op 2 februari ben ik drie maanden in een revalidatie centrum opgenomen geweest.
Dus niet: nadat ik gevaccineerd was, ben ik drie maanden opgenomen geweest in een revalidatiecentrum.
IMANDRA schreef:Ik blijf het bijzonder vinden dat de anti-vaccinatie mensen heel veel mensen kennen die klachten nav vaccinatie hebben gehad, die er spijt van hebben... Maar de pro-vaccinatie vrijwel niemand kennen.
En dat de hoeveelheid kennis over hoe wetenschappelijk onderzoek en statistiek werkt bij de anti-vaccinatie ook flink te wensen overlaat gezien de comments_O-
2x prik + booster gehad, geen spijt, geen bijwerkingen gehad. Ook geen COVID opgelopen tot nu toe.
Needje schreef:IMANDRA schreef:Ik blijf het bijzonder vinden dat de anti-vaccinatie mensen heel veel mensen kennen die klachten nav vaccinatie hebben gehad, die er spijt van hebben... Maar de pro-vaccinatie vrijwel niemand kennen.
En dat de hoeveelheid kennis over hoe wetenschappelijk onderzoek en statistiek werkt bij de anti-vaccinatie ook flink te wensen overlaat gezien de comments_O-
2x prik + booster gehad, geen spijt, geen bijwerkingen gehad. Ook geen COVID opgelopen tot nu toe.
Ja en ik blijf het bijzonder vinden dat de pro-vaxxers heel veel mensen kennen die wappie zijn en in het ziekenhuis terecht zijn gekomen en toen mega spijt hadden dat ze niet gevaccineerd waren. En daarnaast voornamelijk mensen kennen die met vaccin niet of amper ziek werden, terwijl die zonder wel heel ziek werden.
Needje schreef:Nee omdat dat ook niet boeiend is om te laten zien en totaal niet handig midden in een vaccinatiecampagne
Needje schreef:IMANDRA schreef:Ik blijf het bijzonder vinden dat de anti-vaccinatie mensen heel veel mensen kennen die klachten nav vaccinatie hebben gehad, die er spijt van hebben... Maar de pro-vaccinatie vrijwel niemand kennen.
Ja en ik blijf het bijzonder vinden dat de pro-vaxxers heel veel mensen kennen die wappie zijn en in het ziekenhuis terecht zijn gekomen en toen mega spijt hadden dat ze niet gevaccineerd waren. En daarnaast voornamelijk mensen kennen die met vaccin niet of amper ziek werden, terwijl die zonder wel heel ziek werden.
Needje schreef:Gaat ook niet specifiek over de mensen in dit topic.
Het menstruatie probleem is anders constant weggewuifd als normaal na welke vaccinatie dan ooit.
Needje schreef:Gaat ook niet specifiek over de mensen in dit topic.
Het menstruatie probleem is anders constant weggewuifd als normaal na welke vaccinatie dan ooit.
pluisje88 schreef:Needje schreef:Gaat ook niet specifiek over de mensen in dit topic.
Ik heb mevrouw Kant of hoe heet ze van het Lareb toch echt op tv horen roepen: ach we hebben allemaal wel eens een wat onregelmatige menstruatie. Niemand kan bewijzen dat dat komt door het vaccin.
Nou hoe serieus neem je zo’n instituut dan nog?
Twiggy2008 schreef:Interessant item op Ongehoord Nieuws net over vaccinatieschade. Er zijn wel degelijk opvallende zaken wereldwijd (meerdere hartproblemen bij sporters, klachten met bv longembolie, menstruatie, etc etc etc). Valt ook op dat er weinig over gesproken wordt, omdat het een 'gevoelig' onderwerp zou zijn. Tja, goh....
Gedegen onderzoek zou op zijn plaats zijn.
De mensheid is goed in struisvogelpolitiek, dat is bekend. Denk dat we over enkele jaren hier niet meer omheen kunnen. De tijd zal het leren, de tijd zet de feiten wel op een rij. Tot die tijd, zorg ik, als altijd, goed voor mijzelf met een zo'n gezond mogelijk leven zonder chemische troep.