Lastig Cynthier, hopelijk is deze ronde 'n verbetering zichtbaar en kan je vriend het wat los gaan laten.
Oh Bodhi, zo herkenbaar... Die testen lijken in die weken een verslavende werking te hebben 
Voor degene die gebruikmaken van ovulatietesten: geeft dat jullie stress of juist rust?
Er is hier ook 'n vrouw met PCOS toch, gebruik jij ovulatietesten?
Ik heb pcos en mijn cyclus is onregelmatig (tussen de 30 en 78 dagen.....). Mijn vorige cyclus heb ik echt gemerkt welke week mijn eisprong was, aan alle lichamelijke symptomen. Dat gaf stress na de eisprong, als in "was 't raak?!", maar wel rust dat ik wist wanneer die vruchtbare periode was.
Deze cyclus (momenteel dag 30) heb ik nog geen eisprong/symptomen van de eisprong gemerkt. Ik heb een aantal dagen ovulatietesten gebruikt, dag 1 was spierwit, dag 2 'n licht streepje en dag 3 weer spierwit... Een aantal dagen niet getest.. En nu weer 'n licht streepje. Ik twijfel nu of het rust gaat geven om 'n volgende ronde consequent te testen.
Maar als de cyclus dan 70+dagen is, word ik daar wellicht niet heel gelukkig van..
Daarnaast heb ik ergens gelezen dat ovulatietesten bij vrouwen met PCOS niet altijd betrouwbaar zijn. Heeft iemand hier ervaring mee? En wat zouden jullie doen?
Eigenlijk hadden we ons voor genomen om eerst gewoon aan te kijken, maar ook dat is errug moeilijk