Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KimD schreef:
MoniekJ schreef:Ik hou het niet bij. Betrap mezelf er wel op dat ik 'ongezonde' dingen sneller weg leg nu ik er weer actiever mee bezig ben. Ook door mijn intensieve revalidatie heb ik gewoon nood aan gezonde dingen die mijn lichaam kunnen ondersteunenKimD schreef:
Shirts zijn idd fijn! Legging ook goed? Zonder dat het doorschijnt?
Ik heb verder shirt van sportschool zelf en legging van H&M die wel fijn is.
Gebruiken jullie app om je eten bij te houden? Ik wel, maar gaat via sportschool en dan kijkt mijn pt mee.
Ik heb apple watch, en dat motiveert hier ook om de ringen vol te krijgen. Heb alleen na de operatie en opname daarna veel moeite met het eten en bewegen. Hoop dat ik vanaf 5 januari weer motivatie vind en weer vitter ben voor de volgende operatie.
_mjwb schreef:Ik heb mijn sportkleding klaar gelegd. Mijn plan is om morgenochtend nadat ik de paarden gevoerd heb gelijk een rondje te gaan hardlopen.
Tijdens de eerste lockdown in maart was ik heel fanatiek en ging ik elke dag 10 km hardlopen. Toen ben ik 15 kilo afgevallen en is het daarna helemaal mis gegaan. In augustus zijn we verhuist en ben ik slecht gaan eten. Nu bijna anderhalve jaar later ben ik weer 10 kilo aangekomen. Mijn doel is om minimaal 5 kilo af te vallen voor maart.
Ik hoop dat ik morgenochtend nog de motivatie heb om mijn sportkleding aan te doen en te gaan hardlopen.
_mjwb schreef:Ik heb mijn sportkleding klaar gelegd. Mijn plan is om morgenochtend nadat ik de paarden gevoerd heb gelijk een rondje te gaan hardlopen.
Tijdens de eerste lockdown in maart was ik heel fanatiek en ging ik elke dag 10 km hardlopen. Toen ben ik 15 kilo afgevallen en is het daarna helemaal mis gegaan. In augustus zijn we verhuist en ben ik slecht gaan eten. Nu bijna anderhalve jaar later ben ik weer 10 kilo aangekomen. Mijn doel is om minimaal 5 kilo af te vallen voor maart.
Ik hoop dat ik morgenochtend nog de motivatie heb om mijn sportkleding aan te doen en te gaan hardlopen.
Suzanne F. schreef:_mjwb schreef:Ik heb mijn sportkleding klaar gelegd. Mijn plan is om morgenochtend nadat ik de paarden gevoerd heb gelijk een rondje te gaan hardlopen.
Dit is waar ik dus ook bang voor ben als ik ga sporten alleen om af te vallen. Dit kan ik even doen, maar ik kan dit niet mijn hele leven volhouden. Voor een maandje of een paar maanden kan ik wel sporten, maar als levensstijl? Nee, dat kan ik echt niet. Dus dan zou ik weer aankomen. Ik wil iets vinden waar ik langdurig op door kan, een soort eetpatroon vinden waar ik vrede mee heb en waar ik op een stabiel gewicht blijf.
Ik blijf liever een kilootje te zwaar dan steeds jojoën met sporten, afvallen, niet meer sporten, weer aankomen etc.
Suzanne F. schreef:Precies. Maar 1 x in de week klinkt zo nutteloos. Dan moet ik 6 dagen herstellen van de spierpijn.
Heeft 1 x in de week echt zin dan? Want dat zou me nog wel lukken qua motivatie denk ik.
Suzanne F. schreef:Precies. Maar 1 x in de week klinkt zo nutteloos. Dan moet ik 6 dagen herstellen van de spierpijn.
Heeft 1 x in de week echt zin dan? Want dat zou me nog wel lukken qua motivatie denk ik.