Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Siggislief schreef:Hoe doen jullie als zij slaper met de Daith na het plaatsen en de maanden er na?
Ben echt bang dat ik niet eens durf te slapen omdat ik dan op de piercing ga liggen.
sans6 schreef:Wat me wel opviel was dat ik gedurende de dagen dat ik normaal scheel zag van de pijn, nu min piercing meer opspeelde, begon weer te irriteren. Dat trok na die paar dagen ook weer weg.
Renee1991 schreef:@muppetmayo bij mij was het verschil met de naaldjes echt gigantisch en ik hoor dat eigenlijk van meerdere mensen. Als je hem bij de kliniek laat zetten zijn ze heel bekwaam in het vinden van de juiste plek. Dat komt wel goed
@DP hoe gaat het bij jou nu?
muppetmayo schreef:Even een klein schopje *negeert de rode letters*
Inmiddels is de afspraak gemaakt, 12 november mag ik voor mijn daith. Vind het wel spannend hoor, ondanks dat het niet mijn 1e piercing is.
Ik ben heel benieuwd, eerst maar eens beginnen met 1, wellicht dat er later nog een shen men bij wil.
Sans6 jij had zo'n tijdelijk naaldje ook toch? Merkte je daar veel verschil in?
Ik ben eigenlijk vergeten te vragen of je bij VNS ook gelijk eea meekrijgt om de heling te bevorderen zoals zoutspray enzo, of dat je dat zelf beter al aan kunt schaffen, weten jullie dit? Anders waag ik er nog even een mailtje aan.