Moonsparkle geweldig je foto's met de naam erbij. Zo leuk! Bedankt.
moonsparkle
Geplaatst: 30-10-21 12:14
Leuk dat jullie het leuk vinden ik heb wel het idee dat de piek van de paddenstoelen al een beetje voorbij is, ik kom nu toch minder variatie tegen, maar met het tapijt van bladeren nu is het ook lastiger om sommige te vinden
Erg mooi weer Moonsparkle. Blijf het leerzaam vinden als die verschillende soorten.
Hier regent het nonstop hard. Was even naar de anwb outlet in het centrum. Dikke kortingen maar alles was of net ff te klein of net ff te groot. Beetje jammer, maar ach heb het niet echt nodig. Daarna naar m'n vader gereden...is ie niet thuis. Daar zit ik nu te wachten, hij is vast ff boodschappen doen.
Sure_lee
Geplaatst: 30-10-21 12:19
Wat jammer dat het vandaag zo'n slecht weer is in Nederland. Groot contrast met de zonnige dag ervoor.
Hier op Curaçao was het gisteren ook bewolkt. Maar maakt hier niks uit het is toch altijd 30 graden met een warm windje.
Welkom stripe. Flinke afstanden loop je, leuk. Mooi weer bootsiebob! Moonsparkle, je hebt ze er weer goed opgekregen. Sure-lee, genieten joh! Mooi daar.
Nadeel van een hond: je moet er ook in de regen op uit. Voordeel van een hond: je komt ook met regen van de bank af om je benen te strekken en een frisse neus te halen
Aantal toch lekker buiten geweest! En binnen lekker opwarmen met de dieren, heerlijk!
Ik lig lekker in bad met een boek.
nanoukkie
Geplaatst: 30-10-21 14:52
Dit topic ligt mij! Ik woon in België en ik ga super graag wandelen. De laatste tijd heb ik er minder tijd voor, maar gisteren ben ik weer wezen wandelen in de Belgische Ardennen: (Signal de Botrange - 7km)
Laatst bijgewerkt door nanoukkie op 30-10-21 14:52, in het totaal 1 keer bewerkt
jojoleinee
Geplaatst: 30-10-21 14:52
Heerlijk Sure_lee, stuur maar wat zonnestralen naar hier!
Lekker gewandeld Goof, met paarden heb je dat inderdaad ook
Moonsparkle, het bos ziet er zo echt een beetje duister uit. Passend bij Halloween
Hier wel mooi weer, dus met manlief naar nieuw plekje gereden en klein rondje gedaan. Dat was erg leuk en mooi ook. De herfstkleuren beginnen hier ook.
Welkom nanoukkie. Heerlijke om in de Ardennen te wandelen.
Erg mooi Pien, goed weer bij jou zo te zien.
Bootsiebob
Geplaatst: 30-10-21 16:10
Mooi Moonsparkle de houtknotszwammen, zijn dat degene die ook dode vingers worden genoemd? Zoiets meen ik mij te herinneren.
Prachtig Sure_Lee, mijn dag fleurt op van jouw foto’s
Ook van die van jou, Pien
Goof haha elk nadeel heb z’n voordeel leuke foto’s.
Gaucho wat zijn ze leuk.
Signal de Botrange, daar ben ik een keer in alle vroegte met de bus heengegaan in mijn uppie, omdat daar in de nacht veel sneeuw gevallen was en hier niets
‘s Middags dooide het alweer, daarom wilde ik er snel bij zijn. Was een hele expeditie en ik moest mijn beste Frans gebruiken, maar wel heerlijk gewandeld en warme Cécémel zoals het daar heette met een croissant in het natuurcentrum gehad
Goh, ik kom weer eens iets tegen wat me echt geweldig lijkt om te doen. Als ik gekke bui heb ga ik misschien wel een leuke uitzoeken. Enige wat ik vooralsnog wat jammer vind is dat de leeftijden vrij hoog liggen. Maar lijkt me wel waanzinnig leuk om te doen. https://www.loopendvuurtje.nl/reizen/th ... wwandelen/