Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Seltje schreef:Ik ben zo een meelezer die een flowee heeft gekocht. Net binnen.
Als jullie op de mat liggen, doen jullie dan nog iets? Filmpje kijken, muziekje luisteren, podcast op? Of ga je echt even voor complete rust (1 van de moeilijkste dingen in mijn leven)
Popstra schreef:In zo een deken voor een paard geloof ik niet. Net zoals al die andere aai massages enz niet! Paarden spieren zijn zooo veel dikker dan die van een mens en liggen ook veel dieper.
Mooie verkoop truc.
Seltje schreef:Ik ben zo een meelezer die een flowee heeft gekocht. Net binnen.
Als jullie op de mat liggen, doen jullie dan nog iets? Filmpje kijken, muziekje luisteren, podcast op? Of ga je echt even voor complete rust (1 van de moeilijkste dingen in mijn leven)
Cemlys schreef:denk dat dry needling en accupunctuur toch dieper gaat dan een bierdopjePopstra schreef:In zo een deken voor een paard geloof ik niet. Net zoals al die andere aai massages enz niet! Paarden spieren zijn zooo veel dikker dan die van een mens en liggen ook veel dieper.
Mooie verkoop truc.
En toch als ik dry needle is dat best oppervlakkig en dat heeft toch flink effect. Accupunctuur net zo. Lymfedrainage en fasciale technieken werken toch ook vrij oppervlakkig en met heel weinig druk. Ik heb geen ervaring met de paardendekens, maar het hoeft niet altijd heel diep in te werken.
Popstra schreef:In zo een deken voor een paard geloof ik niet. Net zoals al die andere aai massages enz niet! Paarden spieren zijn zooo veel dikker dan die van een mens en liggen ook veel dieper.
Mooie verkoop truc.