The Conqueror Challenges

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 10:02

Hanafubuki schreef:
Mijn Fuji medaille is echt al lang onderweg.. de track is ook lekker nietszeggend :

Oh wat balen!!

Kan je polar overigens ook makkelijk matchen met de challanges?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 10:14

Ik heb ergens eens een lijst gezien met wat je allemaal kon tracken, maar ik vind 'm niet meer terug.
Ook had je ergens een converter voor als je dingen deed waarbij je geen afstand had maar wel inspanning, dan kon je omrekenen wat voor afstand dat zou zijn. Neem aan dat paardrijden er wel tussen staat, Polar heb ik geen ervaring mee.

Stom dat je medaille blijft hangen, hier beide keren best snel aangekomen (12 dagen en 17 dagen).

Ik track alleen de 'echte' wandelingen die ik doe (dus niet de uitlaatrondjes), meestal met hond(je) en zelden eens met een paard. Ergens wil ik de medailles ook halen met puur alleen wandelen, dus de afstand echt zelf lopen. Maar als je dan naar de hogere gaat .. pfff :') Maar misschien moet ik daar nog niet mee bezig zijn, wie weet wandel ik tegen die tijd wel 10 km per dag, hahaha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 10:48

Anoniem

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 11:03

Niet die, was 1 van Conqueror zelf volgens mij. Maar zal wel op hetzelfde neerkomen, heb het niet zo bestudeerd. Zal later eens kijken of ik het nog ergens kan vinden :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 11:16

Deze is van het moederbedrijf van Conqueror :j

Ik ga zo mijn horloge weer even omdoen. Even stappen tracken weer :D

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-21 16:33

Ik heb toch maar besloten om mijn fietsresultaten ook te gebruiken voor de Ring of Kerry challenge. Vandaag op de fiets in de sportschool 10 km gefietst en afgelopen dinsdag ook, dus dat vind ik gewoon tellen. Ben wel weer een stuk beter bij nu, dat helpt ook met de motivatie. :)

Afbeelding

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-21 05:47

marley93 schreef:
Nieuwe medaille!
Ik vind 'm prachtig, misschien dat dit mijn volgende gaat worden!

Deze heb ik gedaan maar wacht nog op mijn medaille! Hij was mooi!

[***] schreef:
Ze hebben weer een nieuwe, voor wie nog een uitdaging zoekt? :+
https://www.theconqueror.events/northcoast/

Iemand nog met iets bezig? Ik heb precies even de motivatie niet meer .. Eerst de warmte, en nu weer het 'mindere' weer (hoewel ik gisteren wel 4 km gewandeld heb dus op zich doe ik af en toe nog wat, haha). Even kijken wat & wanneer ik weer ga oppakken..

Of je wandelingen apart kan invoeren weet ik eigenlijk niet, dat is volgens mij moeilijk. Tenzij je het manueel invult, dan zal het wel kunnen. Automatisch registreren kan bv. wel bij wandelen & fietsen apart, of wandelen en hardlopen ofzo .. Je kan dan natuurlijk ook 1 wandeling op hardlopen zetten en het zo apart registeren, dat kan wel.

Deze ben ik nu aan het doen! Erg mooi en leuk en een goed besef van hoever 850km wandelen is. :+

Ik had hem uitgerekend op 7km dagelijks, die loop ik zeker 4 keer per week dus een mooie uitdaging om hem dagelijks te lopen, dacht ik. :') We lopen iets voor!

Afbeelding

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-21 07:39

Ja die North Coast staat nu als volgende Op mijn lijst. Hij is wel groot!

Gisteren weer 12 km erbij gefietst met een rondje buiten, gewoon even een frisse neus gehaald. Heerlijk!

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-21 07:41

Wel heel mooi! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-21 08:38

Gaaf Kim!

Hier nog 10 km op Kerry :#

En heb de Marathon van Athene als volgende klaarstaan :D

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-21 16:17

Ik twijfel tussen deze drie als volgende challenge maar ik heb nog een paar kilometer te gaan op de huidige dus tijd genoeg om te kiezen. :+

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-21 17:31

Ik zou ring road doen <3

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-21 20:37

Oh ze zijn allemaal zo gaaf! Kan niet kiezen haha. Ik wil er nu ook nog zoveel meer doen. Maar voorlopig nog met de norht coast bezig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 12:15

Allemaal zoveel kilometers KimD := _O-
Ik zou ook de Ring Road doen, maar gewoon omdat die het minste kilometers heeft en ik het graag in volgorde doe, hahaha.

Over volgorde gesproken, ze hebben weer een nieuwe voor de verandering, en laat die nu net de volgende afstand zijn voor mij. Of ja, dezelfde afstand als de Inca, maar die heb ik al. Maar ik krijg mezelf de laatste tijd niet meer gemotiveerd om echt te gaan wandelen :o Het weer speelt echt niet in mijn voordeel, of het is veel te warm (vindt hondje niet zo leuk, maar ik ook niet) of het regent (en dat vinden we HELEMAAL niet leuk :') ). Dus ik doe momenteel niks (buiten uiteraard de uitlaatrondjes, ze komt wel buiten, haha)..

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 14:16

Ik heb daar ook last van, [***], het weer. Inderdaad of veel te warm of te nat. Vandaag is het wel weer lekker, dus ik heb gelijk maar een grote ronde gefietst. Moet alleen nog even mappen hoeveel dat precies was, want het was zo'n spontane beslissing dat ik geen app heb aangezet. :Y)
Maar mede het weer is dus ook de reden dat ik mijn sportschool duurtraining ben gaan meerekenen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 14:45

Grappig, ik heb vandaag ook weer een 'grotere' wandeling gemaakt (3.2 km maar, maar is fysiek voor nu blijkbaar even meer dan genoeg :roll: ) want het is inderdaad best wel fijn weer, niet te warm, en droog voorlopig. Beetje veel wind maar daar kan ik wel mee leven.

Ik ga ook 2x per week bij de kiné om te trainen, doe daar ook stukje cardio maar ik wil mijn medailles graag met puur en alleen wandelen halen. Is een persoonlijk dingetje, haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 15:13

Net Kerry voltooid *\o/*

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 15:24

Yes, gefeliciteerd! :D

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 18:30

Hanafubuki schreef:
Net Kerry voltooid *\o/*

*\o/* *\o/*

Nu kapot op de bank met de voeten hoog na zo'n tocht?! :+

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-21 21:47

3,5 week geleden heb ik de Kruger challenge voltooid maar nog geen medaille ontvangen. Nu staat ie op de site ook niet meer en via een oude link kan ik de pagina wel vinden maar staat ie out of stock.
Ga wel erg balen als ik daar niets meer van hoor...

Ben inmiddels wel op 45% van de Grand Canyon challenge, 451km. Leuk omdat ik daar in december 2019 nog ben geweest.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-21 21:58

Kan 4 tot 12 weken duren, ik wacht ook al 6 weken op mijn tweede medaille.

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-21 22:00

Ah thanks, nog maar even wat geduld hebben dus :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-21 22:01

Spijtig dat die niet meer op de site staat, dan kan je nooit echt alles verzamelen? Of zou er misschien een fabricatie-probleem zijn en dus tijdelijk? Denk ook wel dat die van jou nog onderweg is MarijeR. Misschien kan je voor de zekerheid even mailen?

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 06:52

Je kunt alles verzamelen door ze te pakken als ze uitkomen. Ergens wel logisch dat het rouleert.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 07:05

Ja idd wel logisch dat het rouleert maar hoop niet dat het kan voorkomen dat je te laat je challange afrond en de medailles dan al op zijn. Zeker de grotere challanges waar je een jaar (of paar jaar?) over doet.

Marije, hopelijk komt hij vlot binnen!

Hanafubuki schreef:
Net Kerry voltooid *\o/*

*\o/*