Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
superpony schreef:xTammyy schreef:Die deo’s werkten voor mij helaas niet.
Had er goede verhalen over gelezen maar ik ging er meer door zweten.
Ben nu overgestapt op nuud en ik heb nog nooit zo’n goede deo gehad. Ik hoef deze maar eens per 4 dagen aan te brengen, ook als ik sport of nachtelijk zweet!
Een vriendin van mij maar eens per week. Wat een verademing![]()
Ik heb van de week nog even een vergelijkingsfoto gemaakt van mijn shampoo bar. De roze gebruik ik sinds half november en ziet er nu zo uit ten opzichte van een nieuwe (de gele)
[ [url=m/xCLPn1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik was m’n haar ongeveer eens per week, ze gaan dus echt lang mee als je ze goed bewaard
hmm, niet gek. Heb je lang of kort haar en dik of dun?
Ik was mn haar wel elke dag en heb half lang haar, maar wel dik. Meestal gebruik ik niet heel veel shampoo, maar wel iets meer cremespoeling.
Summerfly schreef:Hebben er toevallig mensen in dit topic gekleurd haar en ervaringen met shampoobars? Ik wil graag van het plastic en de SLS af, maar ik heb rood gekleurd haar wat snel terugloopt in kleur. Als ik kijk bij de meeste shampoobars zie ik eigenlijk nooit erbij staan of het geschikt is voor gekleurd haar..
xTammyy schreef:Voor de beeldvorming:
[ [url=m/oxdEbg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Als je m natuurlijk elke dag gebruikt gaat ie een stuk sneller, elke dag wassen is over het algemeen niet goed voor je hoofdhuid en niet nodig.
De conditioner is wat lastiger te gebruiken dan de shampoo vind ik. Die hou ik altijd even onder het water tot je een beetje voelt dat de bovenste laag wat glibberiger wordt (kan het niet anders omschrijven haha) en dan wrijf ik die over mijn natte haarpunten (vanaf oren tot beneden zeg maar).
Eerst denk je er gebeurt niks maar daarna merk je dan toch dat je haar lekker zacht en goed door te kammen is.
xTammyy schreef:Misschien eens beginnen met je haar de ene dag wassen en de andere dag alleen uitspoelen?
Kan me voorstellen dat je met een verbouwing je haar wel schoon wilt houden
Slecht geurend haar kan ik niet over mee praten.. dat herken ik alleen als ik in de rook heb gezeten ofzo
Maris schreef:Marcels green soap heeft ook een shampoo bar en is zonder sulfaten ! En schuimt goed.
https://www.marcelsgreensoap.com/nl/pro ... vancherbar
Whizz schreef:Herkenbaar Earth, ik heb een tijdje jeuk gehad nadat ik begon met het gebruiken van een shampoobar. Gelukkig ging het ook weer over. Het voelt wat stroever vind ik en als je dan weinig kracht hebt is dat niet fijn.
germie schreef:ik heb mijn shampoobar van Ali binnen. Ruikt goed, wel heel sterk. Nu nog proberen.
superpony schreef:Die van Marcel's krijgen veel positieve reviews, maar je kan ze niet in een winkel kopen en op zoiets verzendkosten vind ik dan weer zonde.
Nae's lees ik veel mindere reacties op. Die zijn er gewoon in de drogist, maar vallen dan ook af. Ik ga morgen even naar drogist en de natuur drogist om te kijken welke merken die hebben.
Ik vraag me voor het lichaam nog wel steeds af, wat naast de ingredienten nou de verschillen zijn met de gewone zeep in blok. We hadden een tijd zwitsal, maar was steeds zo weg bij gebrek aan goed bakje. Zwitsal is niet natuurlijk, maar gaat me even om de vorm en het gebruik.
Dammie schreef:superpony schreef:Die van Marcel's krijgen veel positieve reviews, maar je kan ze niet in een winkel kopen en op zoiets verzendkosten vind ik dan weer zonde.
Nae's lees ik veel mindere reacties op. Die zijn er gewoon in de drogist, maar vallen dan ook af. Ik ga morgen even naar drogist en de natuur drogist om te kijken welke merken die hebben.
Ik vraag me voor het lichaam nog wel steeds af, wat naast de ingredienten nou de verschillen zijn met de gewone zeep in blok. We hadden een tijd zwitsal, maar was steeds zo weg bij gebrek aan goed bakje. Zwitsal is niet natuurlijk, maar gaat me even om de vorm en het gebruik.
Ik heb de Marcel bar bij de Etos gekocht.