Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Lynn_Nikita schreef:Ik heb nu al 2 keer gehad met equilab dat hij het niet opslaat. Blijft na de rit maar hangen en kan niks anders dan rit verwijderen
ben ik de enige of iemand een tip hoe dit te voorkomen?
Varekaj schreef:ik heb het via de PC gedaan. Daar kon ik via Endomundo aanvinken de gegevens te delen met Mapmyrun/ mapmyfitness.Zat inderdaad binnen de dag in mijn mailbox maar ik krijg het NIET gelinkt aan mapmyrun. Alle uitleg verwijst naar mapmyfitness, de stappen die ik zou moeten volgen zijn niet te vinden in de apps... Of moet het via de pc gebeuren?
Varekaj schreef:Thx sabbientje, dan probeer ik het een keer via de computer.
Zijn hier mensen die connect van Garmin gebruiken? Daar kan je zelf challenges starten, maar dat lukt alleen door vrienden uit te nodigen. Nu heb ik zelf niemand die ook connect heeft, maar zou wel willen testen wat voor challenges je er allemaal mee kan maken... Dus als iemand testkonijn wil zijn
Sabbientje schreef:Varekaj schreef:ik heb het via de PC gedaan. Daar kon ik via Endomundo aanvinken de gegevens te delen met Mapmyrun/ mapmyfitness.Zat inderdaad binnen de dag in mijn mailbox maar ik krijg het NIET gelinkt aan mapmyrun. Alle uitleg verwijst naar mapmyfitness, de stappen die ik zou moeten volgen zijn niet te vinden in de apps... Of moet het via de pc gebeuren?
Em_ schreef:Ik kan het vinkje "sync past workouts" niet aanvinken