Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
landvrouw schreef:Ww klinkt op zich wel goed. Ik doe dit zelf gewoon door in een app alles bij te houden. Ik kijk goed wat mijn dietiste me net na mijn maagverkleining heeft aangeraden qua calorieën, vetten en eiwitten en stel dat dus voor mezelf in.
Dan probeer ik in e ochtend mijn eten te plannen in de app en binnen die waardes te blijven. Dat werkt op zich wel goed.
Ik merk nu alleen dat ik nu bijna een week actief aan t sporten ben en mijn calorie inname en koolhydraat inname flink verminderd heb. Mijn eiwitten opname verhoogd. Dus echt weer richting begin van mijn echte afvalperiode en ik kom juist aan.
Zou dat kunnen liggen aan een te lage calorie inname? Of heeft iemand andere ideeën?
EmptyWords schreef:Emma_V schreef:Minder eten dan wat je verbruikthet aantal kcal wat je verbruikt kun je op internet makkelijk berekenen. Ik ben daar dagelijks 500-800 kcal onder gaan zitten wat neerkwam op ongeveer 1500 kcal per dag. Met uiteraard af en toe ruimte voor wat lekkers.
Super knap!
Ik ben wel.heel benieuwd... hoe lang heb je er over gedaan en heb je nu van die losse vellen?
Roosch schreef:Nou de Foxy is binnenhelaas heeft ze net als ik nogal wat schroefjes los. Hopelijk kan iemand me hier van het weekend mee helpen want dit soort dingen zijn hogere wiskunde voor me.
![]()
Heb net de auto (Harry genaamd) naar de garage gebracht en heb een lift terug afgeslagen. Ik ben deels hardlopend terug komen lopen en dat is voor het eerst in heel lange tijd. Blessures en wat angst hielden me al die tijd wat tegen maar ik zie maar weer.. Ik kan meer dan ik denk. Behalve crosstrainers in elkaar zetten.
Butterfly schreef:landvrouw schreef:Ww klinkt op zich wel goed. Ik doe dit zelf gewoon door in een app alles bij te houden. Ik kijk goed wat mijn dietiste me net na mijn maagverkleining heeft aangeraden qua calorieën, vetten en eiwitten en stel dat dus voor mezelf in.
Dan probeer ik in e ochtend mijn eten te plannen in de app en binnen die waardes te blijven. Dat werkt op zich wel goed.
Ik merk nu alleen dat ik nu bijna een week actief aan t sporten ben en mijn calorie inname en koolhydraat inname flink verminderd heb. Mijn eiwitten opname verhoogd. Dus echt weer richting begin van mijn echte afvalperiode en ik kom juist aan.
Zou dat kunnen liggen aan een te lage calorie inname? Of heeft iemand andere ideeën?
Kan het zijn dat je lichaam even moet wennen? Ik moet iets altijd even over een week of 2 a 3 bekijken omdat ik zo'n cyclus heb waarbij ik enorm schommel in gewicht en vocht enzo.
WW klinkt voor mij ook wel interessant. Die kleuren programma's, is dat hoe 'streng' het is? Kon dat op de site niet zo makkelijk vinden. Of ik was nog niet wakker, kan ook
Mjetterd, ik heb hem gelezen idd. Echt
Mlies schreef:Ik lees hier goede ervaringen met WW, weet iemand of dit werkt bij een glutenvrij dieet?
Calorieën en producten zijn natuurlijk anders dan bij glutenvolle..
justkid schreef:Mars kun jij niet wat vertellen over hoe je op dit gewicht blijft? Ik lees veel over terugval en dan de motivatie niet meer kunnen vinden, misschien heeft iemand wat aan jouw verhaal?