Meld je aan voor de eerste virtuele bokt run!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Ilsee_

Re: Meld je aan voor de eerste virtuele bokt run!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 13:57

Zelfs toen ik nog fanatiek hardliep een paar jaar geleden kwam ik never in de buurt van 21 minuten wauw!
Ik ga misschien vandaag wel weer ik kan het niet hebben dat het niet lukte haha!
.

Katharinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 15:22

Haha Annemiek, gewoon vriendelijk goede dag zeggen en dan doorlopen als er iemand tegen je wil praten, ze zien toch dat je bezig bent :o . En inderdaad misschien je hond thuis laten volgende keer :)

LoveMickey ook een mooie tijd seg! En Druif ook heel goed gedaan!! *\o/*

Ik was eigenlijk ook wat zenuwachtig, 3x gaan plassen voor ik vertrok, dus dat wedstrijdgevoel is er toch wel een beetje he!

Memuska, mevrouw van het wedstrijdsecretariaat, hoeveel mensen heb je al op je 'uitslagenbord'?

Memuska

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 15:24

Ik heb al 15 geregistreerde uitslagen!

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 15:31

Zoooooo ik heb 't gedaan hoor. Helaas niet mijn 'goal tijd' gelopen, maar wel een PB van eh, 10 sec ofzo :+ Pfoe, wat was dat afzien en hoe dichter ik bij mijn startpunt kwam tijdens m'n warming up hoe slechter ik mezelf ging voelen. Was zo zenuwachtig! De eerste 2 km gingen wel prima, maar rond de 3.5k kreeg ik echt even een dipje. Kreeg wat last van m'n buik, moeie benen, je weet 't wel. M'n route viel ook eigenlijk best een beetje tegen, ik had de paar bochten die er in zitten best onderschat en dat nam echt wel wat tijd af! Gelukkig wel weten te herpakken en zelfs de laatste 150m nog een eindsprintje eruit weten te trekken. Ik denk nu achteraf dat ik die iets eerder had moeten starten en dan zat ik misschien wel onder m'n doel, maargoed.

Uiteindelijk 25:09 gelopen!

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 15:36

De hond laat ik volgende keer thuis ja!
Stomme is; het is een windhond, dol op rennen, goede conditie.. houdt me met twee vingers in de neus bij.. maar snuffelen is leuker, en eigenwijs dat madam is.. :roll: haha

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-20 17:18

Piekosjj mooie tijd toch! Goed gedaan!

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 18:18

Ik heb hem gelopen! Ik wilde rond de 30 minuten lopen en kwam er net onder, ook een nieuw PR *\%/*
Ik zat alleen weer te rommelen met m'n horloge. Normaal laat ik hem lopen en zet hem thuis uit. Nu kreeg ik het 5km signaal en dacht hem te stoppen, wandelde door en zag m'n klokje ineens nog lopen. Dus even adhv m'n rondetijden m'n eindtijd bepaald.

Ik ben trots op mezelf. Een jaar geleden liep ik nog geen 300 meter hard zonder dat je me weg kon dragen. :')

Afbeelding

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 18:27

Ik ben net ook geweest! Vraag me af of het allemaal goed is gegaan... hij gaf steeds gps storingen en dan doet hij nog wel eens alsof ik die meters hij hij zoek was, ook niet gelopen heb. Heb nog extra een ommetje gedaan óm sportvelden heen ipv er rechtdoor langs, maar hij wil nog niet synchoniseren met mijn telefoon -O-
Hij zei op 1,5km dat ik 7,5 minuut per km liep en er nog geen 1km op had zitten, terwijl ik eigenlijk altijd net boven de 5,5 zit :')

Hij wil ook nog niet synchroniseren, dus ben benieuwd...

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-20 18:31

Leo goed gedaan! Mooie vooruitgang heb je geboekt.

DideH wat vervelend.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 18:36

Noooh dit zou serieus een PR zijn geweest.... |( ik heb rete hard mijn best gedaan |o

Afbeelding

Heb geen tijd meer om het deze week nog een keer te doen... :'(
Ik weet niet of het mag wedstrijdorganisatie, maar ik kan wel via google maps bewijzen dat dit rondje minimaal 5 is? Ik had hem juist gepland op 5,3 voor de zekerheid -O-

Winnen doe ik toch niet, maar vind het wel leuk als hij mee mag tellen ivm mijn bloed zweet en tranen op mn oude zaalschoenen als corona-noob-hardloper :'l

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 18:52

Ik heb hem ook! Ik wou onder de 38 minuten en dat is me gelukt. Ben er nu wel achter gekomen dat ik liever gewoon rustig aan doe dan dat ik op tempo ren. Man wat voelde ik me slecht op het einde. :') Denk dat de mensen die ik voorbij rende dachten dat ik aan het sterven was.

Afbeelding

Foto van het rondje heb ik niet want heb daarna nog 300 meter verder gewandeld en het ding verder laten lopen.

Hoop dat dit dus voldoende is. :)

Ik zit nu pas op de helft van mijn training (Evy) dus over 5 weken ben ik klaar en ga ik hem dan weer eens opnieuw lopen. :)

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 19:03

Neverland schreef:
Ik heb hem ook! Ik wou onder de 38 minuten en dat is me gelukt. Ben er nu wel achter gekomen dat ik liever gewoon rustig aan doe dan dat ik op tempo ren. Man wat voelde ik me slecht op het einde. :') Denk dat de mensen die ik voorbij rende dachten dat ik aan het sterven was.

[ [url=m/GYW2nO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Foto van het rondje heb ik niet want heb daarna nog 300 meter verder gewandeld en het ding verder laten lopen.

Ik zit nu pas op de helft van mijn training (Evy) dus over 5 weken ben ik klaar en ga ik hem dan weer eens opnieuw lopen. :)

Gewoon 4 minuten sneller dan je doel, netjes hoor! :D

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 19:29

Neverland schreef:

Wauw dan heb je het echt super goed gedaan! Je zou eigenlijk nog helemaal niet zo ver moeten zijn. Top gedaan!

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 19:53

Neverland schreef:

[ [url=m/GYW2nO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wow super knap!! _/-\o_

Wat balen Dide! :( Echt zuur! Ik had van de week ook ruzie met m'n horloge naar gelukkig kon ik vandaag nog een herkansing doen!

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-20 20:03

Neverland supergoed joh, wat een mooie verbetering van je tijd!

DideH, gewoon naar Memuska sturen, ze zet hem er vast bij.

Niet vergeten allemaal om je resultaten in te sturen hè!

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 20:04

Heb hem met google maps printscreens kunnen onderbouwen dat dat rondje wel over de 5km heen gaat, dus hij mag meetellen! *\o/* *\o/*

Echt super blij met die tijd, hoopte op 28 minuten, maar 26 minuten had ik niet durven dromen als complete hardloopnoob op oude zaalschoenen :D

Memuska

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 20:07

Super gedaan! Die Google Maps had niet gemoeten hoor, maar wel lief dat je zoveel moeite gedaan hebt!

Ik geloof jou zo ook wel :+

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 20:45

Memuska schreef:
Super gedaan! Die Google Maps had niet gemoeten hoor, maar wel lief dat je zoveel moeite gedaan hebt!

Ik geloof jou zo ook wel :+

Ik heb wel blauwe ogen tho... :')

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 20:56

Wat komen er mooie persoonlijke overwinningen voorbij! *\o/*
En petje af voor die tijden rond de 20-25 minuten, ik ben zelf een stuk jonger dan veel van de betere lopers en zie mezelf eigenlijk nooit van m'n leven zo'n tijd neerzetten :=

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 22:40

Wat ontzettend leuk dit!
Thanks DideH dat je mij hierop heb gewezen!
Ik ga ook een poging wagen!

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-20 22:46

Super dat je meedoet.
Je resultaat even naar Memuska sturen +:)+

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 07:57

Ik heb me toch maar gewoon aan mijn eigen plan gehouden om het lijf niet teveel te plagen.
Op maandag een halve marathon, dus gisteren een echt herstelrondje met mijn dochter en de hond op tempo 'vogeltjes kijken'. Nog anderhalve km teveel ook door het stofzuigeren; dochter ging tussendoor steeds wandelen, had last van het avondeten.
Komend weekend de Ironman VR6 (waarbij ook twee keer lopen), dus ik laat het hierbij.

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 08:34

Ik wilde eigenlijk dinsdag al gaan, maar toen had ik te weinig tijd (of lag ik te lang in bed), dus vandaag wel de 5km gedaan. Resultaat is doorgestuurd. Ben benieuwd hoeveel mensen uiteindelijk mee doen.

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 10:10

Ja daar ben ik ook benieuwd naar Lieke.

Echt heel leuk zo'n challenge.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-20 10:30

Momenteel staan we op 22 ingeleverde resultaten. Dat kan beter, meedoen allemaal!