Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa_ schreef:Annash schreef:Ik heb Hawaiian tropic. Die vind ik voor mijn huid wel heel fijn (voelt zacht en plakt niet), maar volgens mij is die volgens de richtlijnen niet zo goed...
Ik heb me net ingesmeerd en zit nu in de tuin (korte broek en een top), lekker een boekje lezen. Ondanks de temperatuur is het toch UV4, zag ik.
Ik had altijd Hawaiian Tropic Silk Hydration en dat is echt mijn all time favoriet. Kan hem helaas in NL bijna nergens meer (betaalbaar) krijgen in factor 50, echt klote.
Lotus83 schreef:Relaxed schreef:Gatver vandaag ineens mijn armen onder de kleine jeukende bultjes.. Raar toch zoveel dagen na het zonnen? Ik heb dit ieder jaar wel iets, alleen op mijn armen..
Klinkt toch als zonne allergie/ warmte uitslag
Annash schreef:Relaxed schreef:Die benen zijn ook gewoon met factor 30
Jeetje... Hoe dan?
Mijn benen verkleuren sowieso niet zo snel. Jarenlang weinig zon gezien door de paarden.De laatste jaren gaat het een stuk beter en sneller maar zo bruin kan ik me niet voorstellen (mijn armen ook niet, trouwens.)
Annash schreef:Wow, Relaxed! Dat is wel heel bruin.
Ik ben vandaag niet verkleurd, dat heb ik snel met factor 30, maar wil eigenlijk ook niet minder smeren want dat is ook weer niet goed. Dan maar minder bruin. Verantwoord van de zon genieten.
Relaxed schreef:Volgens mij is het echt een fabel dat je niet bruin wordt met zonnebrand.. Het gaat waarschijnlijk alleen minder snel?