Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pippa13 schreef:Er is sinds deze week ook een sensitive versie van Lekker in een potje, zonder sodium bicarbonate. Ik ben wel bereid om het te proberen, ik was altijd erg fan van lekker in een potje tot ik allergische reacties kreeg op de sodium. Echter na dit topic toch besloten een tubetje Nuud te bestellen. Vandaag binnen gekregen en straks uitproberen, ben benieuwd!
 Waar ik voorheen iedere ochtend en avond grondig moest schrobben en dan mezelf soms nog rook ruik ik nu helemaal niks meer. 0,0 met slechts één kwart van een erwtje voor beide oksels. Ik ben verkocht en zou het iedereen aanraden. Nu hoefde ik natuurlijk niet meer te de-toxen dus weet niet tot in wat voor mate dat kan oplopen, maar ik ben in ieder geval heel gelukkig.                                                         

En dan hoef ik ook niet nog even snel te gaan smeren want dat werkt dan ook niet goed. Even met nat washandje ofzo is dan niet genoeg om weer "op schema" te komen. 
                                                         batje schreef:Mensen die Nuud 1x in de paar dagen gebruiken; wassen jullie je oksels tussendoor met zeep, of moet je daarna opnieuw aanbrengen?
 ) : dag 1, scheren en wassen met een washandje en douchegel, daarna nuud aanbrengen. Dag 2 alleen wassen met douchegel, dag 3 idem. En dan dag 4 weer scheren en met een washandje wassen en opnieuw aanbrengen.                                                         

xTammyy schreef:Mocht iemand hier Nuud een keer wat goedkoper willen proberen, ik heb nog een 20% kortingscode daar voor
_mexx_lady_ schreef:Iemand hier nog tips/suggesties als Nuud niet werkt?
Sommige dagen gaat het prima. Andere dagen, zoals vandaag, ruik in gewoonweg niet fris.
Dagelijks schrobben met zeep, nuud in de ochtend en nog... ruikt gewoon zuur.
Droeg vandaag al speciaal een katoenen shirt met een sweater/hoodie.
Iemand nog tips? Ik gebruik nu een halve erwt om het zo maar te zeggen. Misschien gewoon meer gebruiken?