Oscar schreef:Spoiler:
[ [url=m/RzEi1Y.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zie nu een heel agressieve fysio voor me die jou ff over de bank gegooid heeft

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hannanas schreef:
Spoiler:
[ [url=m/2FVba2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9fZrRO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit was echt zo pijnlijk hè bokkers!! Dermatoloog vond het een uitzonderlijke interessante situatieEn dan denk je.. die vieze toei eraf gesneden hup weg wrat.. Niet dus
Spoiler:
[ [url=m/alXhGn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ps: zat wel ff tijd tussen de foto’s.. heb met allerlei speciale gaasjes en sponsen in dat gat gelopen, voordat het er zo mooi uit zag als de laatste foto.
marleen_88 schreef:Ik ben toch altijd erg gefascineerd door dit soort foto's.
Dat snotje is interessant.
Die galstenen lijken wel olijven, zijn ze hard/massief??
Die ontstoken tenen, horrorrrr
Vleesbomen en poliepen in baarmoeders zien er bijzonder uit.
Oooh en die ontstoken wrat, man wat pijnlijk moet dat zijn geweest.
Heftige blauwe plekken na een fysio.
Enkele weken geleden had ik een flinke infectie te pakken, met keel en oorontsteking.
Ik heb toen toch wat smerigs opgehoest. Het was te interessant om geen foto van te maken. Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen.Spoiler:
[ [url=m/jcCpJP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mars schreef:Hannanas schreef:
Spoiler:
[ [url=m/2FVba2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9fZrRO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit was echt zo pijnlijk hè bokkers!! Dermatoloog vond het een uitzonderlijke interessante situatieEn dan denk je.. die vieze toei eraf gesneden hup weg wrat.. Niet dus
Spoiler:
[ [url=m/alXhGn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ps: zat wel ff tijd tussen de foto’s.. heb met allerlei speciale gaasjes en sponsen in dat gat gelopen, voordat het er zo mooi uit zag als de laatste foto.
Zooo deze is echt cool maar wat zal dat een pijn hebben gedaan joh!! Is t nu wel helemaal glad?marleen_88 schreef:Ik ben toch altijd erg gefascineerd door dit soort foto's.
Dat snotje is interessant.
Die galstenen lijken wel olijven, zijn ze hard/massief??
Die ontstoken tenen, horrorrrr
Vleesbomen en poliepen in baarmoeders zien er bijzonder uit.
Oooh en die ontstoken wrat, man wat pijnlijk moet dat zijn geweest.
Heftige blauwe plekken na een fysio.
Enkele weken geleden had ik een flinke infectie te pakken, met keel en oorontsteking.
Ik heb toen toch wat smerigs opgehoest. Het was te interessant om geen foto van te maken. Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen.Spoiler:
[ [url=m/jcCpJP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Aah ik heb ook ooit zoiets opgehoest, toen had ik longontsteking. Ben je nu wel weer helemaal opgeknapt?
DJZ schreef:Ze zijn denk ik allemaal overgestapt naar het blauwenplekkentopic![]()
Helaas (of is het maar beter zo) geen rare snotjes meer uit mijn neusje gekomen