germie schreef:Ik heb mijzelf een einddatum gesteld. Geen volledige vrijheid terug, dan ben ik weg. En dat is ruim korter dan een jaar.
Wat bedoel je met 'weg'?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
germie schreef:Ik tel verder wat niet kan en moet dat in 2 voud inhalen. Dat deed ik ook altijd al bij griep. Nu wordt het straks heel hard inhalen, mogelijk met burnout, maar dat is het dan waard.
Shae schreef:Wat een nobel doel, maar wat sneu dat het hem zo gesloopt heeft.
Berryz schreef:Air schreef:Oke, dus je zit nu inderdaad in een rotsituatie vanwege je breuk, dus het is tijdelijk begrijp ik?
Op het moment dat je op bed moet, moet je dan slapen of ben je nog wakker? Moet je in een bepaalde positie liggen voor de pijn?
Ik weet dat het heel moeilijk is hoor, want frustratie om wat is ken ik maar als te goed: maar wat zou er gebeuren als je accepteerd hoe het op dit moment is? Je hoeft dat niet direct te doen, maar probeer je alleen eens voor te stellen hoe dat zou voelen. Sta daar eens bij stil.
Tijdenlijk ja, normaal zou ik de 20ste terug mogen gaan werken, maar dat hangt er vanaf of ze goed aaneen gegroeid is.
Slapen lukt me snachts soms niet eens, laat staan overdag. Ik moet op mijn rug liggen, want op m'n zeikant doet pijn, maar na te lang liggen doet mijn rug ook pijn.
De eerste twee weken had ik minder frustratie hoor. Omdat ik toen ook gewoon enkel kon liggen. Maar toen had ik ook meer sociaal contact omdat ik bij m'n ouders op de zetel lag. Nu zit ik alleen thuis omdat een van mijn huisdieren ziek was geworden.
safina schreef:germie schreef:Ik heb mijzelf een einddatum gesteld. Geen volledige vrijheid terug, dan ben ik weg. En dat is ruim korter dan een jaar.
Wat bedoel je met 'weg'?
Blue_Monday schreef:Wat is je datum om weg te gaan Germie? Hoeveel tijd geef je het? En waar wil je naartoe, weg van de wereld of weg naar een ander land?
En wat is een half jaar op een mensenleven, of hangt alles voor jou af van dat halve jaar?
Hier net met nieuwe medicatie begonnen ... maar of dit nu het juiste moment is .. Die telefoonafspraken zijn ook niet alles en twijfel enorm of ik ermee door moet gaan. Morgen zou mn derde dag worden met medicatie. Denk dat ik misschien toch een appje verstuur morgen met dat ik er enorm over twijfel. Maar heb al moeite om duidelijk te maken met woorden wat er speelt en de telefoon ertussen maakt het ook niet makkelijker. En ik doe me vaak beter voor dat het gaat en normaal prikt ze er zo doorheen maar ja die telefoon
Het voelt alsof ik helemaal alleen sta nu ik nieuwe medicatie krijg, zonder dokter die het in de gaten houd. Dat is nog wel, alleen is t telefonisch.
Zijn de dagbestedingen nu ook opgeschort tot juni dan?? Vorige week maandag vertelden ze me geen ja maar ook geen nee, alleen dat ze keihard hun best zullen doen om weer open te gaan.
germie schreef:Ik heb nu veel extra kosten, maar hoop te besparen door mijn huis niet warmer te stoken dan 16.5 graad. Echt koud en niet fijn, maar ik kan warmer stoken niet betalen. Geld heb ik voor iets anders hard nodig.
Ik tel verder wat niet kan en moet dat in 2 voud inhalen. Dat deed ik ook altijd al bij griep. Nu wordt het straks heel hard inhalen, mogelijk met burnout, maar dat is het dan waard.
Air schreef:Germie wat maakt het bij jou dat het moet? Welk gevoel heb je daarbij? Waar zorgt het voor?
Citaat:Het is zelfs zo dat als mijn paard het Z niet meer aankan dat ze weggaat en er gewoon een jong sportpaard komt, ook al zal ik de kwaliteiten dan niet benutten.
Air schreef:Germie, als je vind dat duiken jouw roeping is, waarom heb je dan het idee dat de rest van jouw leven niet klopt? Dat wat nu gebeurd niet het juiste is om te gebeuren? En wat heb je nog aan een roeping op het moment dat je dood bent, waarom is jou die roeping dan gegeven?
''Maar ik wil wel een stukje kwaliteit op stal hebben staan waar ik goed voor zorg en flink voor betaal.''
Ik vind het er op lijken dat je jezelf niets waard vind als je je doelen van het duiken niet behaald en geen paard hebt. Je eigenwaarde lijkt te zijn verbonden aan wat je behaald en wat je hebt.
En als duiken jouw roeping is, wat is dan een halfjaar niet duiken als je daarna weer jaren kan duiken?
germie schreef:Air schreef:Germie, als je vind dat duiken jouw roeping is, waarom heb je dan het idee dat de rest van jouw leven niet klopt? Dat wat nu gebeurd niet het juiste is om te gebeuren? En wat heb je nog aan een roeping op het moment dat je dood bent, waarom is jou die roeping dan gegeven?
''Maar ik wil wel een stukje kwaliteit op stal hebben staan waar ik goed voor zorg en flink voor betaal.''
Ik vind het er op lijken dat je jezelf niets waard vind als je je doelen van het duiken niet behaald en geen paard hebt. Je eigenwaarde lijkt te zijn verbonden aan wat je behaald en wat je hebt.
En als duiken jouw roeping is, wat is dan een halfjaar niet duiken als je daarna weer jaren kan duiken?
Omdat je tijd niet terug krijgt.
Ik heb die tijd nu ook nodig om deze periode door te komen. Ik zal niet zoals Anne Frank een paar jaar me verstoppen, dan stap ik er gewoon uit. Ik tel gewoon echt wat ik nu mis en ga dat z.s.m. inhalen, al haal ik mezelf over de kop. Het moet gewoon. Dat is het enige waarvoor ik op de wereld ben. Niet om nu binnen te zitten.
Ik snap het echt nog steeds niet, een korte hevige piek met wat meer doden nu zal op termijn echt minder schadelijk zijn. Dit levert echt huiselijk geweld bij sommigen op, zelfmoorden, faillissementen en daarmee weer depressies en zelfs ptss. Dus de langere termijn is nu veel schadelijker dan alleen die paar doden nu.
Echwel schreef:Durf jij je echt met Anne Frank te vergelijken?
Hoe diep kun je zinken,word jij vervolgt?