Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_sharonnn schreef:Morgen nog een dagje overleven en dan is m’n cheatday alweer woehoe! Oja stiekem op de weegschaal gestaan en er was ten opzichte van de weging alweer een hoop af. Bij 5 kilo afgevallen mag ik nieuwe schoenen kopen voor mezelf
Primavera schreef:Gefeliciteerd mjwb!! dat is inderdaad het vieren waard!
Ik weeg me elke dag en ga dan uit van een weekgemiddelde of ik afval of niet. Ik fluctueert sowieso vrij veelDus weekgemiddelde is safer.
Bij mij is t al twee dagen om zeepOp een of andere manier krijg ik t niet voor elkaar om weer op de rit te komen
![]()
Morgen nog maar eens proberen
Kimmie25501 schreef:Gisteren beetje gekke dag. Wedstrijd gehad en daarom onregelmatig gegeten. 's Avonds lekker nog friet op. Wedstrijd ging overigens voor mijn gevoel en voor wat mijn paard en ik aankunnen echt goed. Helaas heel slecht gepunt, dus dat is wel heel vervelend. Was ook echt teleurgesteld toen ik mijn punten zag. Ach ja, nu weer nieuwe motivatie om hard te gaan trainen en het later weer opnieuw te proberen.
O: een boterham met grilworst. (138)
L: twee boterhammen met ambachtelijk gehakt en twee mandarijntjes. (340)
T: soesje chocolade gevuld. (194)
A: drie boterhammen met surimi krab salade en twee verschillende pindakazen. (456)
T: cola en friet met mayonaise. (561)
B: 10.000 stappen, twee paarden verzorgen en één klaarmaken voor wedstrijd, 50 minuten paardrijden.
Totaal kcal: 1689.
_sharonnn schreef:Even geen zin om verder te reageren.. wedstrijd gisteren ging wel goed trouwens, 2 wp.
Zo en eerlijk als ik ben.. vandaag is ook een cheatday gewordenik geef me er maar aan over, even vloeken en morgen weer vol gas, na 5 weken goed eten, ben ik niet ontevreden. Tuurlijk zal het afvallen daardoor iets langer duren, maar ja, van 1 dag ongezond eten kom je niet een en van 1 dag gezond eten val je niet af.
Lekker procesje met vallen en opstaan!
Fijne avond allemaal
linoleum schreef:Lekker bezig Fading!
Ik meld me weer na weekje afwezigheid. Vorige week veel stress gehad en heel druk met werk. En toevlucht gezocht in eten. Maar vind het echt zonde, want voel me er zeker niet beter door. Dus deze week maar even focussen op makkelijk en snel klaar eten, maar toch gezond.
Sporten gaat wel erg lekkergoed toevluchtsoord om stoom af te blazen en sinds vorige week nieuw schema die lekker pittig is.
IMANDRA schreef:Heeft iemand tips voor iets kcal-arms wat lekker (crunchy) is in de yoghurt? Ben nog een beetje zoekende. Vind cruslie heel lekker maar das niet bepaald kcal arm haha
. Al kan ik dat vandaag wel hebben
Ben ook mijn abbo voor de sportschool (eindelijk) aan het regelen dus deze week starten met mijn sportschema! Donderdag en vrijdag ben ik naar een vriendin geweest en toen zijn we ook veel gaan sporten, dus qua motivatie zit het (tot nu toe) wel goed.
Fading schreef:Even een happy post tussendoor!
NOG 2,5KG TOT MIJN STREEFGEWICHT! ben weer 1,3kg kwijt
IMANDRA schreef:Haha het grappige is dat het helemaal niet zo super veel werk is? 4 ingrediënten bij elkaar pleuren, ff kneden en dan laten rijzen... Heb gister 10 bollen gemaakt (waarvan 2 dus al gegeten) en de rest is in de vriezer gegaan
Welkom terug Sanne! Succes! En bedankt voor de tip