Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AlwaysH schreef:Ik houd khd via Myfitnesspall in de gaten.![]()
Maar tot nu toe heb ik niet boven de aangeraden max gezeten. Geen idee wat die max dus ook is![]()
Ik eet eigenlijk voroal khd via fruit en groenten. Eet één geel fruitstuk per dag. Een banaan of mango door de smoothie bijvoorbeeld.
En had gisteren bijvoorbeeld maiswraps en dan geen khd in de avond.
AlwaysH schreef:@BloemBloem, dat kan ik me wel voorstellen!
Ik heb vandaag een beetje gefaald; te laat wakker dus geen stevig ontbijt. Ga voor de lunch even kijken bij de Albert Heijn; iemand tips? (ik eet vegetarisch, maar zo nodig vis, liever niet)
Gisteren een súper lekker schotel gemaakt met het receptje die ik van @Njiloj kreeg!!
Had er ook ui doorheen gedaan en denk dat er de volgende keer nog wel een groene groente in kan!
Voor mijn moeder die afgelopen jaar een bypass op haar maag heeft gekregen is het wel wat zwaar. En ik had gisterochtend óók ei dus ik kan je zeggen dat dat niet zo fruitig ruikt.![]()
Zeker voor herhaling vatbaar! Nom!
Mijn vader had (als harde arbeider) wel nog wat aardappeltjes er bij. Denk dat ik misschien een keer een kleinere bak maak met zoete aardappel of koolraap als side. Nom!
Nogmaals bedankt voor het recept! Mijn ouders geloofden niet dat je vol kan raken zonder aardappels
njiloj schreef:Jeeej! Wat een drama is de supermarkten zeg. Ook niet handig als je Keto eet kom ik nu achter. Ik heb maar spinazie uit de vriezer meegenomen en vlees met wat houdbaarheid. Aangezien ik alles zo ongeveer vers eet tegenwoordig, ga ik normaal dagelijks om boodschappen. Maar de helft is op.