Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Supervixen schreef:Landbouwhuis? Is dat een ander woord voor boerderij?
Niet beledigend bedoeld hoor, maar mooi bedacht, of is het autocorrect?
IvysToeter schreef:Ik zit dus nog steeds te denken...
een combi van een de volgende:
[ [url=m/0cEwQW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KRsJAt.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dan samen op/bij een klavertje 4.
[ [url=m/sZbv4D.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/JZLoNs.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dan alle 3 zo realistisch mogelijk. (uiteraard wel ontwerp en tekening van de artiest zelf en niet zomaar gekopieerd)
Wat voor een plek zouden jullie dat mooi vinden?
Ik heb al tattoo's op binnenkant onderarmen en bovenaan mijn rug.
Emmaa_ schreef:Vind ook wel dat er een wezenlijk verschil zit tussen artists die een eigen shop hebben ingericht in een ruimte van hun huis (al zou ik me daar ook niet per se heel prettig bij voelen) en daar gewoon GGD certificaten voor hebben en artists die met hun spulletjes bij jou thuis komen om op de bank even een tattoo te zetten. Dat laatste zou ik echt never nooit doen, het eerste wel bij een goede artist.
Blacky94 schreef:Ligt ook een beetje aan de stijl die je wilt natuurlijk. Volgens mij was er een paar topics terug een bokker met paarden op haar rug en als ik het mij goed herinner heeft ze die bij Joy van Low Voltage Ink laten zetten. Joy heeft/had iig zelf ook paarden.
Ik mag de 21e onder de naaldben nu al zenuwachtig want de laatste keer was 6,5 jaar geleden
![]()
Weet ook nog steeds niet zeker welke tekening ik wil. Heb wel een voorkeur maar ik wilde eigenlijk een horizontale en deze is verticaal dus volgende week maar even overleggen..
Poekkie schreef:Annet_Dottie schreef:Ik heb er ook weer een nieuw plaatje bij. Door Clair obscura (Josephine)
[ [url=m/jHAI6P.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat mooi! Echt helemaal fan! Hebben alle elementen een betekenis?