Ik ga straks even op de thee bij mijn werk maar zit nu al te stressen. Pff. Nergens voor nodig want er zijn nu alleen leuke collega's maar toch.
Ik wil wel zeggen dat ik dit topic heel fijn vind. We begrijpen elkaar allemaal en veroordelen elkaar niet. Dank jullie wel!

sorry als jullie er niet op zitten te wachten 
En lief berichtje heb je gehad!
Zelf voel ik wel dat ik nog steeds niet zou weten hoe ik het zou moeten klaar krijgen om weer terug te gaan werken, maar moeders vindt dat het toch wel lang begint te duren ... En dat steeds moeten verantwoorden waarom je denkt dat het nog niet gaat begint me ook een beetje de keel uit te hangen. De makkelijkste weg is gewoon terug gaan werken, maar daar ga ik mezelf echt niet gelukkiger mee maken, krijg nu al amper de noodzakelijke dingen gedaan, laat staan dat ik ook nog eens moet gaan werken en die stress en dat gedoe erbij moet nemen ... Maar dat zo zeggende voel ik mij weer enorm zwak, want waarom kan ik dat nu niet als iedereen het gewoon wel doet.
ze wilde ook eerst met mij praten voor ze contact opneemt met de bedrijfsarts. Heel fijn! Geeft vertrouwen.